Lillesøster/bror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Jeg krydser fingre for dig. !   Det så ubeskriveligt a være gravid. Årh hvor jeg dog savner det  det så svært a gå og vente. 

Hvor det fantastisk hun blev gravid.!

Helt enig vi må se hvad der sker hen over de næste par md held og lykke til dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Helt enig vi må se hvad der sker hen over de næste par md held og lykke til dig

Og mange gange i lige måde!

Undskyld jeg skriver hele tiden. 

Min "mens" er stoppet.  Har blødt minimalt denne gang.  Ca 1.5 dag. Hvor imod jeg plejer a bløde 4 til 6 dage. Og ingen mens smerter som såen. Bortset fra jag og stikken I venstre side og lidt muren. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Nadiapigen

Lige en lille update.

Tog igen en test her til morgen. Der kom også en meget meget svag streg. Jeg ringede til lægen og snakkede med ham. Jeg skulle komme op med en morgenurinprøve i morgen. Så nu må vi jo se.

Synes denne dags streg er lidt svagere end den fra mandag. ( men det også 2 forskellige mærker)har det mon noget a sige? 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Lige en lille update.

Tog igen en test her til morgen. Der kom også en meget meget svag streg. Jeg ringede til lægen og snakkede med ham. Jeg skulle komme op med en morgenurinprøve i morgen. Så nu må vi jo se.

Synes denne dags streg er lidt svagere end den fra mandag. ( men det også 2 forskellige mærker)har det mon noget a sige? 

Ej lyder super spændende!!!! Lyder i hvert fald til at der er et eller andet i gære tror (men ved ikke) godt der kan være forskel på mærkerne!!! Giver du ikke en opdate også når du har været ved lægen, det er jo total spændende at følge med i 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Ej lyder super spændende!!!! Lyder i hvert fald til at der er et eller andet i gære tror (men ved ikke) godt der kan være forskel på mærkerne!!! Giver du ikke en opdate også når du har været ved lægen, det er jo total spændende at følge med i 

Jo det skal jeg nok  

Tror bare ikke rigtig på det. Har en mærkelig fornemmelse. 

Men jeg håber selvfølgelig det bedste! 

Er rigtig spændt på i morgen.  Eller om jeg bløder fordi jeg har "mistet" det. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

Jo det skal jeg nok  

Tror bare ikke rigtig på det. Har en mærkelig fornemmelse. 

Men jeg håber selvfølgelig det bedste! 

Er rigtig spændt på i morgen.  Eller om jeg bløder fordi jeg har "mistet" det. 

Jeg håber på det første og krydser hvad krydses kan

Anmeld Citér

14. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Jeg håber på det første og krydser hvad krydses kan

1000 tak. ! 

Hvordan skan jeg opbevare urinprøve? Det skal være morgenurin og skal først til lægen 1045 ?

Anmeld Citér

14. januar 2016

Mille123

Nadiapigen skriver:

1000 tak. ! 

Hvordan skan jeg opbevare urinprøve? Det skal være morgenurin og skal først til lægen 1045 ?

Jeg mener det er ved kropstemperatur. Men dengang jeg var til lægen, fik han bare den urin jeg kunne levere der, men min test var også meget tydelig. Sagde lægen du skulle have den med selv?

Anmeld Citér

15. januar 2016

Nadiapigen

Mille123 skriver:

Jeg mener det er ved kropstemperatur. Men dengang jeg var til lægen, fik han bare den urin jeg kunne levere der, men min test var også meget tydelig. Sagde lægen du skulle have den med selv?

Ja det gjorde han. Det skulle være morgenurin. Hmm må se hva han siger så. Glemte a spørge ham om opbevaringen. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Nadiapigen

Nå !  Testen var negativ. Øv ! Hvor er det træls.  Han mente jeg nok havde haft en meget tidlig abort. Årh det hårdt., selvom det så tidligt så er det noget andet, når man ikke ved man er gravid. 

Han sagde jeg var velkommen til a komme op med endnu en prøve om en uges tid. Men tænker det forbi..

Næste ægløsning er manden ikke hjemme !  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.