Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sandratoft skriver: Ahh Ok på den måde, læste også dit tidligere svar hvor i tænkte på en løsning hvor han var på barsel fra april til juli 2017 mens du tager modul 4. Hvis han så samtidig studerer får han jo dobbelt su, og det er da bare lækkert
Ahh Ok på den måde, læste også dit tidligere svar hvor i tænkte på en løsning hvor han var på barsel fra april til juli 2017 mens du tager modul 4. Hvis han så samtidig studerer får han jo dobbelt su, og det er da bare lækkert
Præcis. Får faren kun dobbelt SU hvis han studerer? Ikke hvis han tager barsel vel
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Præcis. Får faren kun dobbelt SU hvis han studerer? Ikke hvis han tager barsel vel
Kun hvis han samtidig studerer. Jeg ved ikke om du har været inde på SU siden omkring ffødselsklip, der står det ret præcist beskrevet for både mor og far. Og kan se at far ikke kan overføre til mor, øv : (
Sandratoft skriver: Kun hvis han samtidig studerer. Jeg ved ikke om du har været inde på SU siden omkring ffødselsklip, der står det ret præcist beskrevet for både mor og far. Og kan se at far ikke kan overføre til mor, øv : (
Jo har været derinde skulle bare lige være 110% sikker nå øv det lød godt nok også helt fantastisk men tusind tak for hjælpen
Anonym skriver: Var det din vejleder der arrangerede og godkendt at flytte rundt på modulerne?
Var det din vejleder der arrangerede og godkendt at flytte rundt på modulerne?
Nej, det er bare sådan for alle på skolen. Der er nogle moduler som de enkelte skoler selv må vælge hvilken rækkefølge de vil have eleverne igennem i. Ville helst have haft modul 3 først. Det er ikke så fysisk hårdt jo. Så kunne jeg bedre vente med at gå af til så tæt på termin. Skoleperioderne er jo ikke så fysisk krævende.
JC2014 skriver: Nej, det er bare sådan for alle på skolen. Der er nogle moduler som de enkelte skoler selv må vælge hvilken rækkefølge de vil have eleverne igennem i. Ville helst have haft modul 3 først. Det er ikke så fysisk hårdt jo. Så kunne jeg bedre vente med at gå af til så tæt på termin. Skoleperioderne er jo ikke så fysisk krævende.
så må jeg sende en mail til min vejleder for jeg ville rigtig gerne bytte om så jeg tager praktik 4 nu her næste måned også "bare" opgave lige op til min termin
Anonym skriver: så må jeg sende en mail til min vejleder for jeg ville rigtig gerne bytte om så jeg tager praktik 4 nu her næste måned også "bare" opgave lige op til min termin
Det skader ikke at sende en forespørgsel om det i hvert fald.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128