hvornår skal jeg gå på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Ahh Ok på den måde, læste også dit tidligere svar hvor i tænkte på en løsning hvor han var på barsel fra april til juli  2017 mens du tager modul 4. Hvis han så samtidig studerer får han jo dobbelt su, og det er da bare lækkert

Præcis. Får faren kun dobbelt SU hvis han studerer? Ikke hvis han tager barsel vel  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Præcis. Får faren kun dobbelt SU hvis han studerer? Ikke hvis han tager barsel vel  

Kun hvis han samtidig studerer. Jeg ved ikke om du har været inde på SU siden omkring ffødselsklip, der står det ret præcist beskrevet for både mor og far. Og kan se at far ikke kan overføre til mor,  øv : ( 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Kun hvis han samtidig studerer. Jeg ved ikke om du har været inde på SU siden omkring ffødselsklip, der står det ret præcist beskrevet for både mor og far. Og kan se at far ikke kan overføre til mor,  øv : ( 

Jo har været derinde skulle bare lige være 110% sikker  nå øv det lød godt nok også helt fantastisk  men tusind tak for hjælpen 

Anmeld Citér

5. januar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014
Anonym skriver:

Var det din vejleder der arrangerede og godkendt at flytte rundt på modulerne?  

Nej, det er bare sådan for alle på skolen.  Der er nogle moduler som de enkelte skoler selv må vælge hvilken rækkefølge de vil have eleverne igennem i.  Ville helst have haft modul 3 først. Det er ikke så fysisk hårdt jo. Så kunne jeg bedre vente med at gå af til så tæt på termin. Skoleperioderne er jo ikke så fysisk krævende. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

JC2014 skriver:

Nej, det er bare sådan for alle på skolen.  Der er nogle moduler som de enkelte skoler selv må vælge hvilken rækkefølge de vil have eleverne igennem i.  Ville helst have haft modul 3 først. Det er ikke så fysisk hårdt jo. Så kunne jeg bedre vente med at gå af til så tæt på termin. Skoleperioderne er jo ikke så fysisk krævende. 

så må jeg sende en mail til min vejleder for jeg ville rigtig gerne bytte om så jeg tager praktik 4 nu her næste måned også "bare" opgave lige op til min termin  

Anmeld Citér

6. januar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014
Anonym skriver:

så må jeg sende en mail til min vejleder for jeg ville rigtig gerne bytte om så jeg tager praktik 4 nu her næste måned også "bare" opgave lige op til min termin  

Det skader ikke at sende en forespørgsel om det i hvert fald.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.