Jeg sidder i næsten den samme situation som dig. Jeg er også sygeplejestuderende, dog med termin d. 10. maj. På min skole har de byttet rundt på modul 3 og 4, så jeg skal i praktik fra februar til og med den 22. april hvor jeg så har min eksamen. Jeg er også spændt på om hvor vidt jeg kan holde til det. Dog har jeg gode erfaringer fra observationspraktik med den afdeling jeg skal på (akut sengeafsnit). Det hårdeste bliver at stå op så mange timer dagligt. Heldigvis kan jeg sætte mig ind på kontoret lidt ind imellem og skrive op på journaler eller tjekke op på fagudtryk eller hvad det nu kan være, når patienterne ikke lige har brug for mig. Personligt har jeg haft en meget krævende graviditet (har desværre døjet med hyperemesis gravidarum), og jeg burde uden tvivl have været sygemeldt da det var værst. Knokler dog på så meget jeg kan, for ønsker ikke selv at sende min lille dreng i dagpleje allerede når han er 8 måneder. Hvis du ellers har haft en ukompliceret graviditet, ville jeg nu forsøge at kaste mig ud i det.
Det skader jo ikke at forsøge. 
Anmeld
Citér