Ingen alenetid med manden pga. baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2016

Carina:-)

lineog4 skriver:

Kan faktisk ikke huske hvad vi gjorde for vi havde samtidig en teenager i huset, men vi fik sex dog ikke i samme kvantum og kvalitet  men lyder som en god ide med at få nogle til at trille, derudover fik vi også alene tid aå selvsagt ikke sex osv ved vi begge lå i sengen og bare det at kunne snakke sammen.

Og så må jeg lige skrive som skræk at bare vent til de er teenagere og går senere i seng end de voksne, så begynder det virkelig at blive svært med mindre man tror på man kan gøre det lydløst og ikke ligger og skæver mod døren hele tiden  så for os er sex stort set en by i Rusland, en pige der går i seng som os i ferier og en dreng der står op kl 7, så ingen aften sex og ingen morgensex og der er børn hele dagen 

Her sexer vi med teens i huset 

Vores den ældste blev teen for 13 år siden og da vi har fået 4 børn siden så er det naturligt nok at de ved vi har masser af sex 

Der er få regler der gælder

At er døren lukket ned til soveværelset ja så går man ikke ind men banker på

Og vi der har sex respekterer at der er andre i huset så skrig og skrål er naturligvis behersket 

Vores eneste teen i huset nu er lige fyldt 18 og vi respektere når han har sin kæreste på besøg så er det nogo  at rendet óg forstyrre dem lige som han respekterer at hans forældre hverken er døde eller uden sexdrive 

Så ja vi har sex selv med teens i huset dog venter vi gerne til de mellemste sover da de ikke behøver forholde sig at deres forældre har et voksenliv - Men er man teen ved man jo godt at der foregår ( for det meste) andet end søvn i et soveværelse. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

lineog4

Carina:-) skriver:

Her sexer vi med teens i huset 

Vores den ældste blev teen for 13 år siden og da vi har fået 4 børn siden så er det naturligt nok at de ved vi har masser af sex 

Der er få regler der gælder

At er døren lukket ned til soveværelset ja så går man ikke ind men banker på

Og vi der har sex respekterer at der er andre i huset så skrig og skrål er naturligvis behersket 

Vores eneste teen i huset nu er lige fyldt 18 og vi respektere når han har sin kæreste på besøg så er det nogo  at rendet óg forstyrre dem lige som han respekterer at hans forældre hverken er døde eller uden sexdrive 

Så ja vi har sex selv med teens i huset dog venter vi gerne til de mellemste sover da de ikke behøver forholde sig at deres forældre har et voksenliv - Men er man teen ved man jo godt at der foregår ( for det meste) andet end søvn i et soveværelse. 

Uha jeg har ikke vænnet mig til det endnu, men det bliver jeg jo nød til...! Nu er hun også kun på vej til 13, og hun er stadig"lille" og kan finde på at komme ind i vores seng og sex er adrr...! 

Jeg ved ikke om jeg kan vænne mig til det, men som du skriver så er der jo kommer børn selv om vi havde en teenager  men ærligt synes det er nemmere når de er små end når de er store 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mami skriver:

Sikke nogen øv svar du får her 

jeg ville spørge en veninde eller mor om de har lyst til at trille en tur med den lille  

Hvorfor er det øv at sige "Det bliver bedre! - bare rolig!" -? Jeg kunne forstå din holdning, hvis folk meldte ud, at det aldrig bliver anderledes, og at skilsmissen nok banker på om lidt - eller modsat, at hun var helt alene i verden, og ingen havde oplevet noget lignende. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej med jer!

Min søn på 2,5 måned vil ikke sove alene - og har ikke ville det længe. (sidst var nok, da han var omkring en måned gammel.) Han kræver simpelthen, at vi enten ligger ved siden af ham konstant under hele søvnen (ellers vågner han) eller at han får lov til at sove i vores arme/bæreselen. 

Dette medfører, at min mand og jeg ikke får nogen alenetid med hinanden uden baby. Vi har bl.a. endnu ikke været i seng sammen efter fødslen, selvom vi begge har lyst. Vi kan simpelthen ikke "få lov". Det begynder at frustrere mig ret meget, da jeg ikke ønsker at vores sexliv skal gå helt i stå.  

Har I nogle gode fifs? Både i forhold til at få baby til at sove alene og til at få gang i sexlivet som forældre til et lille barn. (Det skal lige siges, at svøb og babynest er prøvet - virker ikke.)

Ked af at sige der vores datter var 5 mdr da vi begyndte at kunne have sex på normalt plan igen 1-2 gange i ugen men der er og var da dage hvor alt mad mv må droppes fordi barnet har brug for begge forældre 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Anonym

lineog4 skriver:

Uha jeg har ikke vænnet mig til det endnu, men det bliver jeg jo nød til...! Nu er hun også kun på vej til 13, og hun er stadig"lille" og kan finde på at komme ind i vores seng og sex er adrr...! 

Jeg ved ikke om jeg kan vænne mig til det, men som du skriver så er der jo kommer børn selv om vi havde en teenager  men ærligt synes det er nemmere når de er små end når de er store 

Uh ha syntes altså ofte det med at finde tid til sex bliver sværer . Med store teenager der er vågen længer end os forældre og med en yngre som vågner tidligt , er det godt nok begrænset med ene tid. Og med et sovende barn i sengen ser jeg mulighederne begrænset. Kan ikke lige flygte til stuen som ligger optil køkkenet og flittigt brugt af de store . 

Anmeld Citér

1. januar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Uh ha syntes altså ofte det med at finde tid til sex bliver sværer . Med store teenager der er vågen længer end os forældre og med en yngre som vågner tidligt , er det godt nok begrænset med ene tid. Og med et sovende barn i sengen ser jeg mulighederne begrænset. Kan ikke lige flygte til stuen som ligger optil køkkenet og flittigt brugt af de store . 

Helt samme udfordring her hjemme....! Og bliver også sværere at sige det er bare en fase som da de var babyer for den her fase er bare lang og når hun ikke er teenager, flyttet hjemme fra, har mere forståelse for sex eller hvad ved jeg så er de andre jo blevet ældre  og til sidst er vi så gamle så....!

Anmeld Citér

1. januar 2016

Annemette07

Anonym skriver:

Hej med jer!

Min søn på 2,5 måned vil ikke sove alene - og har ikke ville det længe. (sidst var nok, da han var omkring en måned gammel.) Han kræver simpelthen, at vi enten ligger ved siden af ham konstant under hele søvnen (ellers vågner han) eller at han får lov til at sove i vores arme/bæreselen. 

Dette medfører, at min mand og jeg ikke får nogen alenetid med hinanden uden baby. Vi har bl.a. endnu ikke været i seng sammen efter fødslen, selvom vi begge har lyst. Vi kan simpelthen ikke "få lov". Det begynder at frustrere mig ret meget, da jeg ikke ønsker at vores sexliv skal gå helt i stå.  

Har I nogle gode fifs? Både i forhold til at få baby til at sove alene og til at få gang i sexlivet som forældre til et lille barn. (Det skal lige siges, at svøb og babynest er prøvet - virker ikke.)

Næh, desværre ingen råd andet end det går over med tiden. Sådan var min søn også. Det stoppede først da han kom på flaske, men det var pga der ikke vare næring nok i maden 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Putomanen

Min datter var lige sådan, skulle sove alle sine lure i mine arme og helt op af mig om natten. Hvis jeg skulle på toilettet eller spise, var det mens hun skreg, så ofte fik jeg meget lidt at spise, og jeg var ved at tisse i bukserne 

Hun er nu 3,5 måneder, og det er blevet bedre. De første timer om natten kan hun sove i sin seng (som står lige ved siden af mig) og i løbet af dagen kan hun godt ligge omkring 10-15 min alene i kravlegården, mens jeg får dækket nogle af mine egne behov. Det bliver stille og roligt bedre.

Nogle børn har bare brug for mere tryghed end andre, og det skal nok blive bedre.

Mit råd er at acceptere situationen og vid, at det bliver bedre 

Edit: så er hun også begyndt at tage lure i barnevognen i løber af dagen på 1-2 timer.

Anmeld Citér

1. januar 2016

Mettefpigen

Altså her sov han Ca 6 timer i døgnet det første halve år.... Og det var en håndfuld gange han sov for sig selv.... Vi spiste også på skift... Og bad var med baby på et tæppe på badeværelset, jeg måtte finde ud af det hele hen ad vejen.... Sådan var det jo 

Det bliver bedre, men alle børn er forskellige, og det bliver bedre ☺

Anmeld Citér

1. januar 2016

Anonym

lineog4 skriver:

Helt samme udfordring her hjemme....! Og bliver også sværere at sige det er bare en fase som da de var babyer for den her fase er bare lang og når hun ikke er teenager, flyttet hjemme fra, har mere forståelse for sex eller hvad ved jeg så er de andre jo blevet ældre  og til sidst er vi så gamle så....!

En periode med udsigt på 4-6 år alt efter hvornår de flytter hjemmefra derefter er yngste barnet her så blevet teenager. Så starter det forfra. Ved ikke hvordan det skal lykkes  måske man skal vende sig til tanken om , de ved hvad der foregår bag lukket dør ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.