lineog4 skriver:
Har prøvet madlog og også andre optælling og jeg går hele tiden død på aftensmaden fordi jeg åbenbart blander meget sammen i min mad og det tager en krig - men ja det er nok vejen frem.
Før min sidste gik jeg en time hver dag og det er i gang igen (fra i går) elsker det, og kan egentlig ikke forstå hvorfor jeg holdt op
Kan jeg godt forstå, jeg ville selv gå død i det. Derfor anbefalder jeg højst et par uger, fordi det giver et overblik over, hvor ens synder ligger. Altså er det de flydende kalorier, er det aften spiseri eller noget tredje, som gør man tager på/ikke taber sig. Når man har identificeret det, så er det nemmere at komme af med.
Men gåtur er guld!!!! Både for krop og sjæl. Jeg elsker min daglige gåtur. Kiloene rasler ikke af, men jeg synes personligt, at fedtet sidder anderledes(bedre) når man sørger for at være aktiv. Og den ro man har til at samle tanker og afstresse, er bare fantastisk. Så det vil være mit ultimative råd - selvom det ikke gør du taber dig med lynets hast.
Har ikke erfaring med at skulle tabe mig mange kilo, og ved ikke hvor mange du snakker om - men hvis det er mange tænker jeg også en diætist eller træner kunne være en mulighed.
held og lykke med det!
Anmeld
Citér