hmm har ofte efter vi fik den sidste sagt: nu skal det være, nu skal graviditets kiloene smides og ja egentlig er det modsatte sket og der har sneget sig en del "jeg-er-ikke-gravid-men- ligner-det" kilo på. Det er som jeg gav op efter den sidste, lod det hele sejle og lod slikket og "jegharondtafmigselv" rutiner tage over. Efter de andre graviditeter kunne jeg, jeg havde gejsten, havde ønsket om at være en kvinde i en krop jeg selv kunne holde ud.
Nå men nu har jeg truffet nogle valg, nohle valg som hænger sammen med det at finde mig selv og nu vil jeg sgu....! Men men men gode råd, jo jeg kan tabe mig ved LCHF alla metode, men kan ikke holde det, da det nok egentlig er lettere for mig at blive vegetar end at sige farvel til linser, bulgur, hjemmebag og goddag til alt det kød jeg egentlig godt kunne undvære.
Har prøvet at faste, men ja kan jeg sagtens nok egentlig mit problem spiser ikke og kaster mig så pludselig over alt det forkerte så det var en metode der gik lige ind i mine dårlige rutiner - dvs. No go for mig.
Så kan jeg tælle kalorier, tror egentlig det er vejen frem, men synes det er svært med alt det blande sammen mad jeg åbenbart spiser...
Nå en masse ord, men ville egentlig bare høre de bedste råd til en kostomlægning der holder, ikke en skrap kur men en omlægning hvor man også taber sig i et tempo så jeg ikke giver op
Anmeld
Citér