Hvad ønsker i jer selv i julegave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

MysteriousAngel

Tillesen skriver:

Er der nogle gode julegaver til os kvinder derude ? Synes det bliver sværere med alderen at finde noget at ønske sig 

For første gang i år har jeg en masse ønsker. Jeg ønsker mig både bøger, makeup, opbevaring, krus og andre artikler. Normalt er det altid et problem men i år har jeg skrevet ned hver gang jeg har tænkt, at det kunne jeg også gerne ønske mig. På den måde har jeg nu 2 sider med ønsker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Troldemommi

MysteriousAngel skriver:

For første gang i år har jeg en masse ønsker. Jeg ønsker mig både bøger, makeup, opbevaring, krus og andre artikler. Normalt er det altid et problem men i år har jeg skrevet ned hver gang jeg har tænkt, at det kunne jeg også gerne ønske mig. På den måde har jeg nu 2 sider med ønsker 

Det er jo sådan alle burde lave en ønskeseddel 

Anmeld Citér

13. november 2016

MysteriousAngel

Troldemommi skriver:

Det er jo sådan alle burde lave en ønskeseddel 

Og det har faktisk gjort at jeg ikke bare har ønsket mig ting fordi jeg nu skal finde på noget. Men at det er noget jeg har overvejet. Og de ting jeg så ikke får, ønsker jeg mig så bare til min fødselsdag 

Anmeld Citér

13. november 2016

B&J

Tillesen skriver:

Er der nogen der ved hvilken parfume der er populær lige nu ? Hvis man er til en parfume der er lidt sød.

Den helt nye fra Hugo boss det er lige den du søger 

Anmeld Citér

13. november 2016

Loa

EnGodMor skriver:

Lige præcist det er som om, at når man får børn, så bliver man selv for gammel til gaver på en måde. 

Så børnene først

Det ene udelukker vel ikke det andet? 

Bare fordi man bliver mor behøver ens verden jo ikke udelukkende centrere sig om dem....

Måske jeg bare er egoistisk og materialistisk, men jeg har altså juleønsker selvom jeg har børn...

Anmeld Citér

13. november 2016

EnGodMor

Loa skriver:

Det ene udelukker vel ikke det andet? 

Bare fordi man bliver mor behøver ens verden jo ikke udelukkende centrere sig om dem....

Måske jeg bare er egoistisk og materialistisk, men jeg har altså juleønsker selvom jeg har børn...

Måske du ikke har læst det jeg har skrevet, eller du måske kun har læst det du ville

jeg har ikke skrevet noget om, at når man bliver mor, så må man ikke få noget/ønske sig julegaver. 

Men sådan helt skåret ud, så det jeg skriver/mener, det er at for MIG, så er det som om at efter jeg har fået børn, så er julegaver ligegyldigt for MIG at få, det vigtigste for MIG , det er at mine børn får julegaver, for når jeg ser dem glæde over en julegave, så er det bare som om at jeg har fået gave nok i at se dem glade.

så kom ned i grøn felt igen Ingen grund til at farer i rødt felt. 

Jeg skrev på MINE EGNE VEGNE, og altså ikke på andres vegne

Anmeld Citér

14. november 2016

Loa

EnGodMor skriver:

Måske du ikke har læst det jeg har skrevet, eller du måske kun har læst det du ville

jeg har ikke skrevet noget om, at når man bliver mor, så må man ikke få noget/ønske sig julegaver. 

Men sådan helt skåret ud, så det jeg skriver/mener, det er at for MIG, så er det som om at efter jeg har fået børn, så er julegaver ligegyldigt for MIG at få, det vigtigste for MIG , det er at mine børn får julegaver, for når jeg ser dem glæde over en julegave, så er det bare som om at jeg har fået gave nok i at se dem glade.

så kom ned i grøn felt igen Ingen grund til at farer i rødt felt. 

Jeg skrev på MINE EGNE VEGNE, og altså ikke på andres vegne

Jeg er absolut ikke i det røde felt  

Hvis jeg skulle vælge mellem gaver til mig og til mine børn, ville jeg da også vælge til dem. Men jeg synes bare ikke det ene behøver at udelukke det andet... I min verden...

Anmeld Citér

19. november 2016

lillespir26

EnGodMor skriver:

Lige præcist det er som om, at når man får børn, så bliver man selv for gammel til gaver på en måde. 

Så børnene først

Nemlig og nu har jeg 2 piger 

1 på knap 21,5 mdr og 1 på knap 7 mdr så det ryger kun mere og mere i baggrunden at man selv skal have 

Anmeld Citér

20. november 2016

Linkaa

Tillesen skriver:

Er der nogle gode julegaver til os kvinder derude ? Synes det bliver sværere med alderen at finde noget at ønske sig 

Det bliver svære og svære

Jeg har ønsket mig:

Morgenkåbe

Tryk og Glad af Katrine Birk (er 33+0 med nr 3)
Strikket lang cardigan i uld
Pung i skind med plads til mobil
Sorte billedrammer
Poäng gyngestol fra IKEA i mørk tekstil

Fælles ønsker vi os Le Creuset

Anmeld Citér

20. november 2016

Ciss

Min liste er præget af kjedelige,  fornuftige ting:

Nye lagner 

Teskeer 

Hjemmestrikkede sokker

Hansker

- og en ny opvaskemaskine. Men det får jeg ikke.

Gavekort på oplevelser med børnene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.