Hvad ønsker i jer selv i julegave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2016

MorDk

Parfume

Sminke

Gavekort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2016

1977

Profilbillede for 1977

Jeg ønsker mig Dennis Jurgensens bøger om Roland Triel og Ståsteder af Sven Brinkman. Og så ønsker jeg mig gavekort til wellness 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Skouboe

Benjamins'mor skriver:

Bøger i massevis, her er lige et uddrag fra min ønskeseddel - plejer aldrig at kunne komme på noget men i år har været overraskende nem. 

Bøger: 

If i stay 1 & 2.

Calender Girl 2. 

Skyggesider. 

Mig før dig. 

Orange er det nye sort, mit år i et kvindefængsel. 

Syv års længsel. 

Stolthed og lyst. 

Osv, der er MANGE bøger på min liste. 

Pandora armbånd. 

Kobber Hoptimist. 

Sort Tom dixon stage. 

Mini trådløs højtaler (Bluetooth). 

Kähler vaser (blandt andet en min datter fik ødelagt ). 

Sidste år fik jeg: 

Gavekort til tøj. 

Neglelak. 

Marc Jacobs gaveæske. 

Med alle de bøger du ønsker dig, har du så overvejet at ønske dig et abonnement på fx storytel eller mofibo?

Anmeld Citér

17. oktober 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ønsker mig:

Outlander bogserie på 8 bøger, på engelsk.

Den nye med Jüsi adler olsen.

Massage gavekort til siam.

Gavekort til Matas.

Gavekort til biograf.

Gavekort tøj.

Spændene bogserie på engelsk.

Tit har jeg svært ved at finde på ønsker, så derfor ønsker jeg mig ALTID nye bøger og gavekort. Vh stine

Anmeld Citér

17. oktober 2016

ønskebørn74

Tillesen skriver:

Hvad ønsker i jer selv i julegave ?

Er der nogle gode julegaver til os kvinder derude ? Synes det bliver sværere med alderen at finde noget at ønske sig 

Tøj, sko, undertøj, strømper, stegepande, gavekort til tøjbutik.

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Benjamins'mor

Skouboe skriver:

Med alle de bøger du ønsker dig, har du så overvejet at ønske dig et abonnement på fx storytel eller mofibo?

Har prøvet mofibo, men får hovedpine af at læse på telefonen. Så vil hellere læse alm bøger.

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Skouboe

Benjamins'mor skriver:

Har prøvet mofibo, men får hovedpine af at læse på telefonen. Så vil hellere læse alm bøger.

Så hør den som lydbog i stedet. Så kan man også lave alt muligt samtidigt ��

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Muhmi

Mest af alt ønsker jeg mig bare, at alting bliver perfekt og super hyggeligt  Jeg elsker jul og for første gang skal vi holde jul, bare os fire herhjemme  Det glæder jeg mig rigtig meget til, at se om det bliver ligeså hyggeligt som når man er sammen med meget andet familie

Men faktisk så ønsker jeg mig julelys.. Noget så kedeligt som julelys til at hænge op udenfor til næste jul 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Tip!

ErDetSnartNU skriver:

Angående BH'er i store størrelser til billige(re) penge kan jeg anbefale www.bravissimo.com og www.figleaves.com - der er SÅ mange fine til 250-300 kr/stk, hvilket er noget billigere end de 650-700 kr en god BH til stor barm hurtigt koster herhjemme!  

Hejsa.. 

Tak for inspiration, min erfaring er blot at de billige bh'er bare slet ikke kan bære tyngden af de store babedutter... 

Vh Betina 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

ErDetSnartNU

BC skriver:

Hejsa.. 

Tak for inspiration, min erfaring er blot at de billige bh'er bare slet ikke kan bære tyngden af de store babedutter... 

Vh Betina 

Min erfaring er, at de er billigere, fordi de er fra England, som er lidt længere fremme i det marked, end vi er. De har en del forskellige mærker, herunder freya og panache, som jo også er kendte i Danmark de holder i hvert fald min 80G fint. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.