Hvad ønsker i jer selv i julegave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2016

Tillesen

Er der julegave panik ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

Søren Loss

I gennem det seneste år, er der nogle beskdite typer, der har tvunget lidt flere søde sager i mig, end jeg normalt ville have spist!  

Så for mig er der forhåbentligt en tung støbejernskugle aka. kettlebell at spore under juletræet! Jeg har ikke tid til at hænge ud i et motionscenter, så sådan en er perfekt til funktionel hjemmetræning til hele kroppen.

Derudover ville lidt nyt læsestof, et såkaldt wake-up light, en ny kontorstol til hjemmearbejdspladsen eller en ny pladespiller til min vinyl-samling gøre godt. 

Ellers: At folk smutter forbi mit lille sideprojekt af et værksted 

Anmeld Citér

18. december 2016

Tillesen

Interessant :-)

Anmeld Citér

18. december 2016

Tillesen

Søren Loss skriver:

I gennem det seneste år, er der nogle beskdite typer, der har tvunget lidt flere søde sager i mig, end jeg normalt ville have spist!  

Så for mig er der forhåbentligt en tung støbejernskugle aka. kettlebell at spore under juletræet! Jeg har ikke tid til at hænge ud i et motionscenter, så sådan en er perfekt til funktionel hjemmetræning til hele kroppen.

Derudover ville lidt nyt læsestof, et såkaldt wake-up light, en ny kontorstol til hjemmearbejdspladsen eller en ny pladespiller til min vinyl-samling gøre godt. 

Ellers: At folk smutter forbi mit lille sideprojekt af et værksted 

wake-up light er dejligt

Anmeld Citér

19. december 2016

frkchili

Ønsk dig en slow juicer (sundhedsbooster!), eller et instrument som du kunne tænke dig at lære at spille på - så er det bare at finde nogle tutorials på YouTube, så er du godt i gang! Og det er aldrig for sent at begynde at spille på et nyt instrument  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.