Hvad ønsker i jer selv i julegave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

Tillesen

Vanen tro kommer der mange lister over julegaver hvert år. Her er en julegaveliste for 2016  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tillesen skriver:

Er der nogle gode julegaver til os kvinder derude ? Synes det bliver sværere med alderen at finde noget at ønske sig 

Jegøønsker mig bukser, gavekort til tøj og bøger/gavekort til bøger.

Vi laver så lidt sjov med at vi ønsker os en lejlighed, men det er fordi min mand arbejder i København mens jeg bor på Bornholm med børnene.

Anmeld Citér

13. november 2016

Muhmi

Er der nogle gode julegaver til os kvinder derude ? Synes det bliver sværere med alderen at finde noget at ønske sig 

Jeg har købt julegaver til mig selv.. Hehe.. Ja, min mand er lidt en skovl til at få købt dem  Jeg har købt et ildfast fad og en støbejernsgryde.. Det der blå noget man kan få for sine mærker i brugsen

Anmeld Citér

13. november 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ønsker mig gavekort til en lænestol, ammepude, undertøj, sølvhalskæde med en perle, holmegaard lamper og længere er jeg ikke nået 

Anmeld Citér

13. november 2016

Troldemommi

Jeg ønsker mig et nyt sengetæppe, gerne fra hay i grå med runde pletter, men tror ikke jeg får den pga prisen  men man har vel liv til at drømme 

Anmeld Citér

13. november 2016

Tascha26

Tillesen skriver:

Jeg ønsker mig en identity halskæde med fingeraftryk af min datter og søn, noget makeup, en pajar lidt lang dunjakke, et par bukser jeg har set, Royal Copenhagen krus, en lampe til vores stue, gavekort til to forskellige butikker og et par nye sko. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Tillesen

Er der nogen der ved hvilken parfume der er populær lige nu ? Hvis man er til en parfume der er lidt sød.

Anmeld Citér

13. november 2016

Skouboe

Jeg ønsker mig en Babylock Ovation symaskine og en ordentlig stegepande i støbejern  

Anmeld Citér

13. november 2016

EnGodMor

lillespir26 skriver:

Så længe min datter og kæreste får noget godt kan jeg godt undvære gaver 

Lige præcist det er som om, at når man får børn, så bliver man selv for gammel til gaver på en måde. 

Så børnene først

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.