Barn uden far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2016

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvor er det trist at I allerede sætter jeres egne behov før børnenes.

Prøv at sæt jer i barnets sted. Hvordan ville I have det med ikke at have en far? Ikke at kende jeres biologiske ophav? Det har alle børn da ret til.

Ikke alle er tjent med at kende deres biologiske ophav. 

Jeg har i 32år haft verdens bedste far, og nej han er ikke min biologiske far. 

For mig bliver man ikke far bare fordi man donere sæden, der skal handling bag. -så jeg er bestemt ikke enig... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

Anonym

Til ts..

Jeg havde selv samme tanker som dig  Hvis du vælger at føre det ud i livet, så skal du henvende dig hos din læge, som så giver dig en henvisning til en privatklinik, hvor du kan få et vist antal insemineringer gratis, men hvor du så selv skal betale for sæden.

Jeg valgte så i stedet at oprette en profil på regnbuebørn.dk, hvor jeg der i gennem fik kontakt til en rigtig sød mand der gerne ville hjælpe mig. han gik igennem nøjagtig samme test hos sin læge som en donor gør, og da resultatet var klar og de selvfølgelige var negative, gik vi i gang. Jeg er gravid den dag i dag, og selv om at jeg er alene, så vil han altid være der hvis barnet har lyst til at møde ham, snakke med ham osv.

Dette var den rette løsning for mig, men er jo ikke sikkert at det er det rigtige valg for dig 

Og vælg at overhøre de negative kommentare du får. Både her og privat. Der er mange der ikke vil forstå dit valg, men faktisk også overraskende mange der vil 

Anmeld Citér

16. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Til ts..

Jeg havde selv samme tanker som dig  Hvis du vælger at føre det ud i livet, så skal du henvende dig hos din læge, som så giver dig en henvisning til en privatklinik, hvor du kan få et vist antal insemineringer gratis, men hvor du så selv skal betale for sæden.

Jeg valgte så i stedet at oprette en profil på regnbuebørn.dk, hvor jeg der i gennem fik kontakt til en rigtig sød mand der gerne ville hjælpe mig. han gik igennem nøjagtig samme test hos sin læge som en donor gør, og da resultatet var klar og de selvfølgelige var negative, gik vi i gang. Jeg er gravid den dag i dag, og selv om at jeg er alene, så vil han altid være der hvis barnet har lyst til at møde ham, snakke med ham osv.

Dette var den rette løsning for mig, men er jo ikke sikkert at det er det rigtige valg for dig 

Og vælg at overhøre de negative kommentare du får. Både her og privat. Der er mange der ikke vil forstå dit valg, men faktisk også overraskende mange der vil 

Dejligt med en som kan sætte sig 100% ind i hvad jeg ønsker. Ved du  evt om det os kan lade sig gøre hvis man har et barn  i forvejen
P.t. er mit største ønske at min barn får en søskende at dele livet med, jeg ved selv hvor dejligt det har været at have  en søster

Anmeld Citér

16. februar 2016

Snoopy77

Anonym skriver:

Til ts..

Dejligt at høre en positiv historie derfra. Har haft en profil derinde i nogle uger, men kan godt mærke jeg lige skal tage tilløb ��

Anmeld Citér

17. februar 2016

dorthemus

Jeg har et barn med åben sæddonor.  Det har jeg ikke den mindste dårlige samvittighed over

Anmeld Citér

17. februar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg overvejer at få en lillesøster eller lille bror den det barn jeg har i forvejen.

jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal begynde, er nok mest interserret i at vide hvordan man starter op, altså hvordan man kommer videre når man har besluttet sig 

Jeg håber ikke, du er den person, der skrev for et par uger siden om at du havde et lille barn på 10 måneder, var gået fra faren og nu gerne ville være gravid med en sæddoner.

Hvis du er, så gør dig selv og din lille baby den tjeneste at slappe af!!! Der er sket så meget i dit liv den sidste tid - slap nu af og nyd dit barn - lad være med at putte yderligere pres på dit og dit lille barns liv. Jeg skriver det i den bedste mening for din - og dit barns skyld.

Anmeld Citér

17. februar 2016

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Jeg håber ikke, du er den person, der skrev for et par uger siden om at du havde et lille barn på 10 måneder, var gået fra faren og nu gerne ville være gravid med en sæddoner.

Hvis du er, så gør dig selv og din lille baby den tjeneste at slappe af!!! Der er sket så meget i dit liv den sidste tid - slap nu af og nyd dit barn - lad være med at putte yderligere pres på dit og dit lille barns liv. Jeg skriver det i den bedste mening for din - og dit barns skyld.

For det første ved jeg ikke hvad du hentyder til?
Det barn jeg har i forvejen er ikke i nærheden af noget der minder om  10 måneder!
Jeg gider ikke forbindes med andre her inde..

Jeg syntes du  SELV skal slappe af!!!! Hold dig væk fra min debat hvis du kun er til for at komme med dine spydige kommentarer!

Anmeld Citér

18. februar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

For det første ved jeg ikke hvad du hentyder til?
Det barn jeg har i forvejen er ikke i nærheden af noget der minder om  10 måneder!
Jeg gider ikke forbindes med andre her inde..

Jeg syntes du  SELV skal slappe af!!!! Hold dig væk fra min debat hvis du kun er til for at komme med dine spydige kommentarer!

Ej vil du da stoppe dig selv? Jeg skriver jo netop, at hvis du er den person, som skrev det indlæg, så synes jeg bla. bla... - Det er du ikke og så er den jo ikke længere!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.