Barn uden far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.663 visninger
37 svar
117 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg søger råd omkring det at blive gravid med en sæd doner, hvis der nu skulle sidde nogen her inde som har erfaring omkring det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

nadjaleah

jeg er I overvejelsesfasen omkring et donorbarn.

ikke sikkert jeg kan være til meget hjælp, men vil gerne forsøge ?

Anmeld Citér

24. november 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg skal selv i gang næste år med det projekt med donor da jeg ingen kæreste har �� Vil gerne prøve og svare så godt jeg kan.

Anmeld Citér

24. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg overvejer at få en lillesøster eller lille bror den det barn jeg har i forvejen.

jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal begynde, er nok mest interserret i at vide hvordan man starter op, altså hvordan man kommer videre når man har besluttet sig 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym

Hvor er det trist at I allerede sætter jeres egne behov før børnenes.

Prøv at sæt jer i barnets sted. Hvordan ville I have det med ikke at have en far? Ikke at kende jeres biologiske ophav? Det har alle børn da ret til.

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Prøv at sæt jer i barnets sted. Hvordan ville I have det med ikke at have en far? Ikke at kende jeres biologiske ophav? Det har alle børn da ret til.

Ej vil du da holde mund er du ikke I stand til at hjælpe ts så hold da venligst din mening for dig selv 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Nu kan man jo vælge en åben doner, så barnet rent faktisk har mulighed for at kende dens ophav. 

Og undskyld mig, men der er aldrig nogen garantier i livet. Du kan få børn med en mand som alligevel vælger ikke at være en del af barnets liv. Så kender barnet jo heller ikke der rigtig dens ophav.  

I grunden sørgeligt man skal gemme sig bag anonymitet når man kritisere andre. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym

Nu kan man jo vælge en åben doner, så barnet rent faktisk har mulighed for at kende dens ophav. 

Og undskyld mig, men der er aldrig nogen garantier i livet. Du kan få børn med en mand som alligevel vælger ikke at være en del af barnets liv. Så kender barnet jo heller ikke der rigtig dens ophav.  

I grunden sørgeligt man skal gemme sig bag anonymitet når man kritisere andre. 

Edit: jeg er EN ANDEN anonym og ikke den der skrev indlægget der blev svaret på herover.

Men hvis du vælger donor så ER der jo netop en garanti for at barnet ikke får en far. Og hvis du vælger anonym donor så er der garanti for at barnet ikke vil kende til sit ophav.

Beklager, men det ER egoistisk. Og kvinder vælger anonyme donorer, jeg gætter på af besidderiske grunde. Jeg synes personligt barnets perspektiv mangler her. Man beder jo ikke om at blive født 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg søger råd omkring det at blive gravid med en sæd doner, hvis der nu skulle sidde nogen her inde som har erfaring omkring det 

du beder lægen om en henvisning til fertilitetsklinik 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Edit: jeg er EN ANDEN anonym og ikke den der skrev indlægget der blev svaret på herover.

Men hvis du vælger donor så ER der jo netop en garanti for at barnet ikke får en far. Og hvis du vælger anonym donor så er der garanti for at barnet ikke vil kende til sit ophav.

Beklager, men det ER egoistisk. Og kvinder vælger anonyme donorer, jeg gætter på af besidderiske grunde. Jeg synes personligt barnets perspektiv mangler her. Man beder jo ikke om at blive født 

Var godt klar over du ikke var TS 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.