loop skriver:
Jeg synes ikke rigtigt, at der er sammenhæng mellem dine indlæg og det du beskriver hunden evt fejler.
Er det kun dig selv der har en formodning om hvad hunden fejler, eller er det dyrlægen? Hvis dyrlægen har stillet diagnosen burde behandlingen jo være iværksat.
Grunden til du kun kan tegne en tidlig forsikring for løse knæskaller er jo at det oftest er arveligt og opdages i hvalpestadiet. Det lyder som om din hund er ældre og derfor burde det være opdaget nu, hvis det er det den fejler.
Hvis hunden allerede er der hvor operation er påkrævet, har dyrlægen været indeover, og det er tydeligt at se på hunden.
Så jeg synes ikke tingene passer sammen. Jeg håber dog at jeg tager fejl, for hvis ikke jeg gør, går hunden rundt med ubehandlede smerter og halter evt også. -Tilsyneladende fordi din mand ikke er med på at betale og derfor trækkes tiden ud.
Jeg håber jeg tager fejl.
Da jeg skrev indlægget havde jeg endnu ikke været ved dyrlægen, og derfor gik jeg med overvejende tanker omkring hvis og hvis.
hunden er tilset af dyrlægen nu, og har en løs knæskalle på venstre bagben. Det er dog i så lille en grad at operation slet ikke er nødvendig lige nu.
vi fik os en lang snak, om hvad vi kunne gøre for hunden, smerter osv.
min hunds livskvalitet er stadig helt i top, og karter stadig rundt som en skoldet skid, hvilket er super
Hunden er 4 år gammel nu forresten, og grunden til min nervøsitet inden var at knæskallen havde poppet ud et par gange. Før de betegner det som slemt skal den åbenbart poppe ud mange gange i løbet af et døgn, eller ikke vil rykke sig på plads igen.
Hundens knæskalle er i vores tilfælde kun en lille smule løs, men alligevel nok til at denne popper ud en sjælden gang. Men det vidste jeg jo ikke noget om på daværende tidspunkt.