Sprit25 skriver:
Fordi selv du er anonym kender jeg dig jo som mor11! Jeg synes det er rart der er "ansigt" på 
Men hvad skal veje tungest? Dit ønske om at vide, at det er mig, morogmegetmere, der har problemer med inkontinens, psykisk sygdom, skilsmisseovervejelser eller noget helt syvende - eller mit ønske om at vide, at jeg ikke bliver genkendt af nogen herinde? Mange vil afgjort undlade at skrive om noget prekært, hvis anonymfunktionen nedlægges, og de prekære emner kan jo være de allervigtigste at spørge om hjælp til.
Og selvom fx min profil er ret anonym, har der før været eksempler på, at folk, der har skrevet ikke-anonymt om noget sårbart, senere i helt andre tråde er blevet konfronteret med det, de har skrevet, der gik tæt på. Fx á la "Det er du nok ikke den rette til at vurdere - var det ikke dig, der havde problemer med manden for nyligt?" Så selv en ret lukket profil kan opleve det som et problem at blive stemplet som "hende med den håbløse mand" i fremtidige debatter, og det er da i sig selv et problem.
At alt for meget skrives anonymt, er jeg enig i, men anonymfunktionen HAR sin berettigelse.
Anmeld
Citér