Lyst til sex - men den tid på måneden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

engel©

Sad engang som telefondame på en massage klinik og der fik jeg bare det bedste råd jeg har fået i hele mit liv ... Mange af pigerne havde jo ikke råd til at holde ferie pga de havde deres mens - så de brugte en natursvamp ... Landet ligger nemlitg sådan at det er de færreste mænd der kan mærke den ...

Et andet bonus ved at bruge en natursvamp er at mandens 'ting' føles lidt større når man bruger natursvamp ...

Så ud og købe natursvampe piger ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Lone Jakobsen

6800 skriver:

Vi gør det altid i badet når det er den tid på måneden

jeps... det gør vi også
min mand er ikke ret vild med det.... og jeg har totalt lyst.... så det bliver et kompromis.

Anmeld

17. september 2009

ønskebørn74

Også her, men det er jo klart når hele kroppen og blodomløb pludselig centrerer og det dernede....

Anmeld

17. september 2009

DK

engel© skriver:

Sad engang som telefondame på en massage klinik og der fik jeg bare det bedste råd jeg har fået i hele mit liv ... Mange af pigerne havde jo ikke råd til at holde ferie pga de havde deres mens - så de brugte en natursvamp ... Landet ligger nemlitg sådan at det er de færreste mænd der kan mærke den ...

Et andet bonus ved at bruge en natursvamp er at mandens 'ting' føles lidt større når man bruger natursvamp ...

Så ud og købe natursvampe piger ...

Altså det troede jeg var en almindelig kendt "hemmelighed"? Det er super smart, der er intet gris, og man kan ikke mærke nogen forskel!!

Så ned til Matas eller Helsam og i gang de damer!

Anmeld

17. september 2009

engel©

DK skriver:

Altså det troede jeg var en almindelig kendt "hemmelighed"? Det er super smart, der er intet gris, og man kan ikke mærke nogen forskel!!

Så ned til Matas eller Helsam og i gang de damer!

Der var ikke nogen der havde fortalt mig den, før jeg startede som telefondame ...

Anmeld

17. september 2009

LouiseNielsen

Så hiv ham da med i bad også gi ham en ordenlig omgang derude....

Anmeld

18. september 2009

4xGreve

så er det prøvet og det bliver til et - aldrig igen...

Lige som vi var bedst igang røg han ud også kom der en masse blod (og det er ellers dagen hvor det er ved at være slut med mens.) og det var fuldstændig ødelæggende for os begge, vi kunne bare ikke fortsætte...

Var meget pinlig berørt og ked af det bagefter for syntes det var en frygtelige pinelig og ubehagelig oplevelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.