Lyst til sex - men den tid på måneden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

6800

Vi gør det altid i badet når det er den tid på måneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Diana...

Her bliver det gjort lige meget hvad tid på måneden det er hvis vi har lyst så har vi lyst om der blod el ikk   et håndklæde under og så det sgu klaret. Det er typisk for rigtig mange kvinder at de har mest lyst når de har deres mens så det da bare med at udnytte det...

Og hvad er det for en god nyhed skal vi ikke høre den?

Kram Diana

Anmeld

17. september 2009

Sweet1978

Vi gør det også uanset, men så slf. ikke på sofaen i sengen med et gammelt håndklæde under el.lign.

Anmeld

17. september 2009

4xGreve

Diana... skriver:

Her bliver det gjort lige meget hvad tid på måneden det er hvis vi har lyst så har vi lyst om der blod el ikk   et håndklæde under og så det sgu klaret. Det er typisk for rigtig mange kvinder at de har mest lyst når de har deres mens så det da bare med at udnytte det...

Og hvad er det for en god nyhed skal vi ikke høre den?

Kram Diana

Da jeg mødte min mand var han medejer af et hus med to andre fyre og det gik ikke særlig godt og der var ikke særlig lækkert i huset, så da vi blev gravide blev vi enige om at dette var ikke stedet at starte en ny familie så vi vil ud af det og det har vi prøvet på siden nov. 2007 og idag er det endelig lykkes, fra og med idag er vi helt ude af det og har slet ikke mere med det at gøre og de overtog real kredit lånet samt gav os 10000kr (det er ikke meget men vi er ude!!!) de 10000kr skal så ikke bruges men bare smides ind på et af de lån som han også har taget til huset...

Super nyhed, så nu hænger vi kun på de dumme lån men deter efterhånden en ny start!

Anmeld

17. september 2009

mariamiss6

WiitrioeN skriver:

Ja som overskriften siger har jeg ulidelig meget lyst til at mærke min dejlig mands krop mod min men det er den tid på måneden...

Ihhh hvor jeg bare hader at det lige ramler sammen (det gør det dog tit da vi er meget seksuelt aktiv) men idag er det udover det sædvanlige og også fordi jeg har fået en go nyhed og havd er beder end at overfalde ham i sofaen med bukserne nede og fejer det?

Andre der kender dette utrolig belastende problem?

Knus Stina

nu er det jo liiige lidt svært at nå det, men altså man kan også godt dyrke sex med en mooncup/divacup i..... har godt nok aldrig prøvet med en tampon...

Anmeld

17. september 2009

Diana...

WiitrioeN skriver:

Da jeg mødte min mand var han medejer af et hus med to andre fyre og det gik ikke særlig godt og der var ikke særlig lækkert i huset, så da vi blev gravide blev vi enige om at dette var ikke stedet at starte en ny familie så vi vil ud af det og det har vi prøvet på siden nov. 2007 og idag er det endelig lykkes, fra og med idag er vi helt ude af det og har slet ikke mere med det at gøre og de overtog real kredit lånet samt gav os 10000kr (det er ikke meget men vi er ude!!!) de 10000kr skal så ikke bruges men bare smides ind på et af de lån som han også har taget til huset...

Super nyhed, så nu hænger vi kun på de dumme lån men deter efterhånden en ny start!

Ihh hvor er det skønt tillykke med det ind i sengen med jer og fejre det.

Anmeld

17. september 2009

4xGreve

Diana... skriver:

Ihh hvor er det skønt tillykke med det ind i sengen med jer og fejre det.

Tak for det og det bliver så ikke i sengenm for derinden ligger daniella med i sofaen eller badet hehe...

Tak for det hele...

Anmeld

17. september 2009

Lullaby

Jamen vi gør det bare alligevel. Vasker mig inden og så håndklæde under

Anmeld

17. september 2009

Miamaja

Zafir skriver:

HVis man tager et bad først... hvad er så problemet? 

Og hvis det er det store blodbad, så kan man godt gøre DET, med en tampon i. Den kan bare godt være lidt svær at få ud bagefter

Ej.. av av av..

Anmeld

17. september 2009

lonemus

WiitrioeN skriver:

Ja som overskriften siger har jeg ulidelig meget lyst til at mærke min dejlig mands krop mod min men det er den tid på måneden...

Ihhh hvor jeg bare hader at det lige ramler sammen (det gør det dog tit da vi er meget seksuelt aktiv) men idag er det udover det sædvanlige og også fordi jeg har fået en go nyhed og havd er beder end at overfalde ham i sofaen med bukserne nede og fejer det?

Andre der kender dette utrolig belastende problem?

Knus Stina

Vi gør det altid i badet, når det er på den tid af måneden.....så er der intet svineri og ingen lugt - og så kan man hurtigt vaske sig bagefter...det har altid fungeret perfekt her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.