Lyst til sex - men den tid på måneden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.197 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. september 2009

4xGreve

Ja som overskriften siger har jeg ulidelig meget lyst til at mærke min dejlig mands krop mod min men det er den tid på måneden...

Ihhh hvor jeg bare hader at det lige ramler sammen (det gør det dog tit da vi er meget seksuelt aktiv) men idag er det udover det sædvanlige og også fordi jeg har fået en go nyhed og havd er beder end at overfalde ham i sofaen med bukserne nede og fejer det?

Andre der kender dette utrolig belastende problem?

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Valle81

WiitrioeN skriver:

Ja som overskriften siger har jeg ulidelig meget lyst til at mærke min dejlig mands krop mod min men det er den tid på måneden...

Ihhh hvor jeg bare hader at det lige ramler sammen (det gør det dog tit da vi er meget seksuelt aktiv) men idag er det udover det sædvanlige og også fordi jeg har fået en go nyhed og havd er beder end at overfalde ham i sofaen med bukserne nede og fejer det?

Knus Stina

Faktisk ja:0)

Ja jeg har også altid aller mest lyst til sex lige inden og mens det er den tid på måneden:0)

Det må have noget med hormonerne at gøre:0)

Men her gør vi det altså også om det er den tid eller ej, nu er vi jo så så heldige at vi for en tid og nogen tid frem slipper for den tid:0)

Knus Christina

14+3

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

Altså, afhængig af hvor voldsomt "tiden" var, så gjorde vi det altså en gang imellem alligevel. Kræver bare lidt ekstra mht oprydning etc.

Anmeld

17. september 2009

4xGreve

Valle81 skriver:

Faktisk ja:0)

Ja jeg har også altid aller mest lyst til sex lige inden og mens det er den tid på måneden:0)

Det må have noget med hormonerne at gøre:0)

Men her gør vi det altså også om det er den tid eller ej, nu er vi jo så så heldige at vi for en tid og nogen tid frem slipper for den tid:0)

Knus Christina

14+3

Spøger lige dirkete;- men hvad gjorde i så med alt blodet??

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

WiitrioeN skriver:

Knus Stina

Vi gjorde det os selvom jeg havde det... Vi lagde et håndklæde...

Anmeld

17. september 2009

4xGreve

Dutte84 skriver:

Vi gjorde det os selvom jeg havde det... Vi lagde et håndklæde...

syntes hverken du eller din mand at det var ulækkert?

Anmeld

17. september 2009

Valle81

WiitrioeN skriver:

Spøger lige dirkete;- men hvad gjorde i så med alt blodet??

He he:0)

Vi ligger et håndklæde under, og slutter af med et bad:0)

Han er ligeglad og jeg er også, så længe han ikke gør grin med det:0)

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

WiitrioeN skriver:

syntes hverken du eller din mand at det var ulækkert?

Nej overhovedet ikke...

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
HVis man tager et bad først... hvad er så problemet? 

Og hvis det er det store blodbad, så kan man godt gøre DET, med en tampon i. Den kan bare godt være lidt svær at få ud bagefter

Anmeld

17. september 2009

4xGreve

Tak for alle jeres svar...

Kunne være at jeg engang imellem skulle prøve at slippe mine hæmninger lidt og bare hoppe ud i det og håbe på at jeg lander blødt!!

Tak piger - i er SUPER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.