Hjælp hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Nej, og ved godt at det ikke er min fejl for sendte papirerne afsted dagen efter jeg fik dem.... Men jeg vil bare så gerne selv kunne have styr på mine penge og være uafhængig af andre. 

Men tænk sig at det koster at få et bevilliget overtræk!! 200 kr!! Syntes det er frækt for det er jo ikke min fejl!! 

Groft sagt er det heller ikke bankens. 

Men ja synes da godt de kunne være lidt søde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Groft sagt er det heller ikke bankens. 

Men ja synes da godt de kunne være lidt søde

Nej det er Udbetaling Danmark!

Anmeld Citér

31. august 2015

Bella&Lina

Anonym skriver:

Nej det er Udbetaling Danmark!

Når udbetaling dk laver en fejl hæfter du selv for konsekvenserne, taler af BITTER erfaring ! 

Anmeld Citér

31. august 2015

ano14316

Anonym skriver:

Jeg er på barsel og min løn er stoppet D. 2/8. Men jeg er bagudbetalt fra mit arbejde så jeg var sikker på at jeg fik en normal løn nu her men nej!! 531 kr!!!! Hvordan skal jeg kunne betale mit budget på 7800 kr??!!! Jeg får først barselsdagpenge D. 3/9!! Hvad pokker skal jeg dog gøre??? Årh... Har helt ondt i maven over det her... Bliver de 7800 bare trukket i minus så regningerne stadig bliver betalt eller hvordan???

Har ikke læst de andre svar..  men det du skal gøre er at ringe til din bank og forklare situationen.. og så skal du selvfølgelig yderste om der er et hul imellem din løn og barselsdagpenge, og om du får pengene senere.. ellers kan du evt prøve at Søge en enkeltydelse.. 

Er banken ikke behjælpelig måde ringe til dem du kommer til at skylde penge og lave en aftale... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.