Hjælp hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.415 visninger
33 svar
19 synes godt om
30. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er på barsel og min løn er stoppet D. 2/8. Men jeg er bagudbetalt fra mit arbejde så jeg var sikker på at jeg fik en normal løn nu her men nej!! 531 kr!!!! Hvordan skal jeg kunne betale mit budget på 7800 kr??!!! Jeg får først barselsdagpenge D. 3/9!! Hvad pokker skal jeg dog gøre??? Årh... Har helt ondt i maven over det her... Bliver de 7800 bare trukket i minus så regningerne stadig bliver betalt eller hvordan???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Du skal ringe til banken imorgen og fortælle det som det er, måske du kan få bevilget et overtræk. Du må endelig ikke bare lade stå til, så kommer du til at betale straf renter fordi du laver et ubevilget overtræk.

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Du skal ringe til banken imorgen og fortælle det som det er, måske du kan få bevilget et overtræk. Du må endelig ikke bare lade stå til, så kommer du til at betale straf renter fordi du laver et ubevilget overtræk.

Ok. For fanden da også altså!! Jeg blev noget chokeret da jeg så det... Føler mig total uansvarlig! 

Men ved du hvordan det ført kan være at jeg får mine dagpenge D. 3/9? 

Anmeld Citér

30. august 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Je forstår slet ikke hvorfor der er en måned hvor du inter får. Begge dele er jo bagudbetalt - så der burde ikke være noget "hul"

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Je forstår slet ikke hvorfor der er en måned hvor du inter får. Begge dele er jo bagudbetalt - så der burde ikke være noget "hul"

Nej, det gør jeg heller ikke. Altså min løn stoppede d. 2/8. Og det passer heller ikke sammen med min lønseddel....

Anmeld Citér

30. august 2015

Morjanne76

Du kan ikke læse ud af din lønseddel, hvad der går galt? Har du f.eks holdt ferie?

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Du kan ikke læse ud af din lønseddel, hvad der går galt? Har du f.eks holdt ferie?

Nej ingen ferie.... Det holder jeg først efter barselsdagpengene. Jeg prøver lige at kigge igen på min lønseddel.

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Min arbejdstidsopgørelse er fra D. 6/7-2/8 og min løn stoppede først D. 2/8 så burde jeg ikke havde fået løn for den periode??? Jeg har når jeg kigger min på lønseddel kun fået aftentillæg og lørdagstillæg. Der står ikke månedsløn som der plejer.....

Anmeld Citér

30. august 2015

Morjanne76

Anonym skriver:

Min arbejdstidsopgørelse er fra D. 6/7-2/8 og min løn stoppede først D. 2/8 så burde jeg ikke havde fået løn for den periode??? Jeg har når jeg kigger min på lønseddel kun fået aftentillæg og lørdagstillæg. Der står ikke månedsløn som der plejer.....

Det kunne da godt lyde som en fejl. Jeg ville kontakte lønkontoret i morgen. 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Det kunne da godt lyde som en fejl. Jeg ville kontakte lønkontoret i morgen. 

Ja, det gør jeg. Så krydser jeg fingre på at det er en fejl!! For Nøj jeg har det skidt med det. Tænker hele tiden på det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.