Hjælp hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2015

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Jeg har fået barselsdagpenge fra d. 3/8-23/8. Barselsdagpenge bliver udbetalt sidste torsdag i måneden - i dette tilfælde 27/8. Og regnes fra start dato din løn stopper til sidste søndag før udbetalingsdato.  

Du får dog ikke automatisk udbetalt barselsdagpenge når din løn stopper. Dem skal du selv søge på minbarsel infer borger.dk 

Hvis du ikke har gjort dette, så er det forklaringen på at du ikke har fået udbetalt barselsdagpenge for perioden. 

Det har jeg ikke vidst noget om at man skal gøre. Det har ikke stået nogen steder  Må hellere ringe til udbetaling Danmark imorgen... For dårligt at man ikke får sådan noget at vide!!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Jeg har fået barselsdagpenge fra d. 3/8-23/8. Barselsdagpenge bliver udbetalt sidste torsdag i måneden - i dette tilfælde 27/8. Og regnes fra start dato din løn stopper til sidste søndag før udbetalingsdato.  

Du får dog ikke automatisk udbetalt barselsdagpenge når din løn stopper. Dem skal du selv søge på minbarsel infer borger.dk 

Hvis du ikke har gjort dette, så er det forklaringen på at du ikke har fået udbetalt barselsdagpenge for perioden. 

Men jeg får dagpenge d. 3/9?? Er det ikke dem?? Bare forsinket?? 

Men jeg vil stadig mene at jeg mangler min løn for den anden periode...

Anmeld Citér

30. august 2015

Ønskerbaby15

Anonym skriver:

Du mangler ingen løn.

d 1/8 har du fået din månedsløn fra D 1/7-1/8 plus dine tillæg fra den periode der står på din arbejdstidsopgørelse.

dvs d 1/9 får du din månedsløn fra D 1/8-2/8 hvor din løn stopper samt dine tillæg for perioden på arbejdstidsopgørelsen.

Anmeld Citér

30. august 2015

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Din arbejdsgiver skal meddele udbetaling danmark at din løn er stoppet, og så får du et brev i e-boks om at du skal godkende det og angive sidste barselsdato.  

Der er en frist på 8 uger tilbage, så du kan godt nå at få de penge du mangler i denne mrd. udbetalt - de er ikke spildt. Ring til udbetaling dk i morgen, de er søde og flinke til at hjælpe!  

Anmeld Citér

30. august 2015

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Har du fået en udbetalings meddelelse om at de bliver udbetalt 3/9?! 

For alle steder står der at barselsdagpenge udbetales sidste torsdag i måneden..  

Anmeld Citér

31. august 2015

Anonym trådstarter

Update: 

Desværre så mangler jeg ingen løn  Og ringede til Udbetaling og de har behandlet min sag så hurtigt som muligt så hurtigt som muligt så jeg er nødt til at vente til på torsdag med at få penge.... Jeg har lige ringet til banken og fået et bevilliget overtræk  Føler mig så ussel og uansvarlig!!

Anmeld Citér

31. august 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Update: 

Desværre så mangler jeg ingen løn  Og ringede til Udbetaling og de har behandlet min sag så hurtigt som muligt så hurtigt som muligt så jeg er nødt til at vente til på torsdag med at få penge.... Jeg har lige ringet til banken og fået et bevilliget overtræk  Føler mig så ussel og uansvarlig!!

Det er vel ikke usselt og ansvarligt at tage hånd om en situation der er opstået og du har løst. Det er menneskeligt at få brug for hjælp engang imellem også kommer man ovenpå igen. Så ikke så hård ved dig selv nu er der styr på tingene

fortsat rigtig dejlig barsel

Anmeld Citér

31. august 2015

A.n.onym.

Anonym skriver:

Update: 

Ej det vil jeg altså ikke sige er usselt eller uansvarligt, der er jo styr på situationen igen - lad du være med at slå dig selv i hovedet og se sådan på det, at du tog action med det samme - det er ansvarligt 

Anmeld Citér

31. august 2015

Morjanne76

Anonym skriver:

Update: 

Så du manglede barselsdagpenge istedet? 

Du handler på et problem, det er da ikke uansvarligt. Kram til dig 

Anmeld Citér

31. august 2015

Anonym trådstarter

Nej, og ved godt at det ikke er min fejl for sendte papirerne afsted dagen efter jeg fik dem.... Men jeg vil bare så gerne selv kunne have styr på mine penge og være uafhængig af andre. 

Men tænk sig at det koster at få et bevilliget overtræk!! 200 kr!! Syntes det er frækt for det er jo ikke min fejl!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.