Hjælp hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2015

Lucky05

Anonym skriver:

Min arbejdstidsopgørelse er fra D. 6/7-2/8 og min løn stoppede først D. 2/8 så burde jeg ikke havde fået løn for den periode??? Jeg har når jeg kigger min på lønseddel kun fået aftentillæg og lørdagstillæg. Der står ikke månedsløn som der plejer.....

De dagpenge der kommer 3/9, hvornår er de fra? 

Tror altså desværre det er rigtig nok med din løn. Hvis din løn stoppede 2/8. For de penge du får 31/8, er for hele august. Grunden til at du får tillæg, er fordi de er endnu en måned bagudbetalt. Altså fra juli måned. 

Dagpengene der kommer 3/9, er så fra 3/8 og frem. 

Tror jeg.

mon ikke du kan få bevilliget overtræk de få dage det gælder.. 

Det skal nok gå 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

De dagpenge der kommer 3/9, hvornår er de fra? 

Tror altså desværre det er rigtig nok med din løn. Hvis din løn stoppede 2/8. For de penge du får 31/8, er for hele august. Grunden til at du får tillæg, er fordi de er endnu en måned bagudbetalt. Altså fra juli måned. 

Dagpengene der kommer 3/9, er så fra 3/8 og frem. 

Tror jeg.

mon ikke du kan få bevilliget overtræk de få dage det gælder.. 

Det skal nok gå 

Med min arbejfstidsopgørelse siger at det er fra d. 6/7-2/8??? Hvad så med den periode??? Skal jeg ikke have noget for den?? Min løn stoppede først d. 2/8

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er helt grædefærdig  Tænk at jeg ikke engang  kan betale regningerne og står her med 2 børn. Hold kæft jeg føler mig uansvarlig!!

Anmeld Citér

30. august 2015

Lucky05

Anonym skriver:

Med min arbejfstidsopgørelse siger at det er fra d. 6/7-2/8??? Hvad så med den periode??? Skal jeg ikke have noget for den?? Min løn stoppede først d. 2/8

Det må være tillæggene for den periode. Hvis din løn stoppede 2/8, tvivler jeg på at du får fuld løn nu. Men ring endelig til løn imorgen, for en sikkerheds skyld. :-) 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Det må være tillæggene for den periode. Hvis din løn stoppede 2/8, tvivler jeg på at du får fuld løn nu. Men ring endelig til løn imorgen, for en sikkerheds skyld. :-) 

Jamen timerne står fra D. 6/7-2/8. Altså alle dage i den periode. Så står der bare barsel som det også har gjort ved de andre arbejdstidsopgørelser. Den er blevet ludskrevet D. 19/8. Barselsdagpengene som jeg får D. 3/9 må jo være fra D. 2/8-3/9.

Anmeld Citér

30. august 2015

Lucky05

Anonym skriver:

Jamen timerne står fra D. 6/7-2/8. Altså alle dage i den periode. Så står der bare barsel som det også har gjort ved de andre arbejdstidsopgørelser. Den er blevet ludskrevet D. 19/8. Barselsdagpengene som jeg får D. 3/9 må jo være fra D. 2/8-3/9.

Ved det ikke  lyder mærkeligt..

giv dem et kald imorgen, og lav en Update.. 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Ved det ikke  lyder mærkeligt..

giv dem et kald imorgen, og lav en Update.. 

Det gør jeg og krydser fingre for at der er sket en fejl!

Anmeld Citér

30. august 2015

gokkelok

Burde du ikke have fået normal løn for juli for lang tid siden? Så den nye lønseddel blot er tillæg? 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Burde du ikke have fået normal løn for juli for lang tid siden? Så den nye lønseddel blot er tillæg? 

Den løn der blev udbetalt sidst i juli er udregnet fra perioden 1/6-5/7. 

Så mangler jeg jo den sidste løn der skulle være udbetalt imorgen. Den der hedder fra D. 6/7-2/8. Og så skal jeg have Barselsdagspenge fra D. 3/8

Anmeld Citér

30. august 2015

Mamacita til 2 piger

Den løn der blev udbetalt sidst i juli er udregnet fra perioden 1/6-5/7. 

Så mangler jeg jo den sidste løn der skulle være udbetalt imorgen. Den der hedder fra D. 6/7-2/8. Og så skal jeg have Barselsdagspenge fra D. 3/8

Jeg har fået barselsdagpenge fra d. 3/8-23/8. Barselsdagpenge bliver udbetalt sidste torsdag i måneden - i dette tilfælde 27/8. Og regnes fra start dato din løn stopper til sidste søndag før udbetalingsdato.  

Du får dog ikke automatisk udbetalt barselsdagpenge når din løn stopper. Dem skal du selv søge på minbarsel infer borger.dk 

Hvis du ikke har gjort dette, så er det forklaringen på at du ikke har fået udbetalt barselsdagpenge for perioden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.