Det er de pokkers fædre, den bliver helt bløde om hjerte, når deres døtre kigge på dem, med store bedene øjene
Du var også bare det kæreste barn nogensinde, så klart at han ik ku stå for dig!!
En halvt inde, halvt ude løsning ku måske være en løsning, hvor den ku bo i baggangen om vinteren....
Det var ellers i Bonni vi var inde og kigge, men nok mest fordi jeg ik lige ved hvor man ellers sku gøre det.
De anbefalde også hanner, da de åbenbart bliver mindre homon påvirket og mere sociale!
På Pluds siden så sku kanin jo smage ret godt, hvis ik interessen holder
x
Det var faktisk Katja der købte den første kanin til mig, i dyrebutikken i centret.. Var blevet lovet en kanin, meen de havde ikke lige haft tid til og køre ud og købe en.. Så istedet for is den dag blev pengene brugt på kanin, farmor så ret sjov ud i hovedet da vi mødtes med hende 
Jeg har også lovet Albert en ny kanin når vi ikke har hund mere, han er nemlig ret sikker på at han godt må spise den.. 
Men ja, det kan godt være det bliver Theas kanin, men i sidste ende er det jo jer der har ansvaret..
Jeg sys det fungere bedst med inde/ude.. For hvem gider stå ude og snakke med kaninen om vinteren, og den må maks være inde en 30 min for ikke at blive påvirket af temperaturerne.. Vi har dog aldrig haft problemer med at tage dem ind om efteråret og sætte dem ud om foråret..
Jeps det rigtigt, hunnerne har sådan en periode hver måned hvor de bliver lidt nærtagende, gnavne og sure 

Og hannerne kan virkelig blive sociale, helt som små hunde der kommer når man kalder, og tisser i en bakke.. Det så hyggeligt at få små kaninmysser på næsen..
Ellers søg på den lokale facebookside efter unger, det skulle være til og finde, hvis det er noget bestemt i vil have kan i jo også finde en avler..
Og jeg snor ham stadig