StineW79 skriver:
Thea ønsker sig en kanin og jeg kan mærke at kæresten er ved at være med på iden, så nu har jeg lige et par spørgsmål som er begyndt at trænge sig på, så måske i ka hjælpe....
Thea bliver 7 år i sep, så tænker endelig at hun har en ok alder. Mit ?? Går nok mere på om interessen for kaninen vil holde de næste 6-8 år som jo er en normal levetid for en kanin... Hva siger i?
Jeg vil jo gerne at den ska ku være både inde og ude, men får man snakket nok med den hvis feks står ude?
Hva bruger i ca på en kanin pr mdr?
Har været i dyrehandlen og få svar på en masse i dag, men hva siger jeres erfaringer jer omkring det at ha kanin? Vh stine
Kaniner er super dejlige

Men synes ikke de egner sig som kæledyr for børn, da børn ikke vil kunne forstå kaniners sprog, da det er svært at tyde en kanins sprog. Jeg har ikke hørt om mange succeshistorier med børn og kaniner, desværre. Tværtimod, så ender de fleste kaniner desværre i et bur i haven, og får kun det mest nødvendige, fordi børn hurtigt finder dem kedelige. Tror katte, hunde mm. er meget sjovere for børn
Jeg siger ikke at det sker hos jer, slet ikke, men synes bare jeg ser det så tit, desværre.
To kaniner har så meget glæde af hinanden
Men det kræver at de begge er kastreret/steriliseret. I vil helt sikkert få så meget mere glæde af at have kaninen/kaninerne boede indenfor
For nej der er ik mange der synes det er sjovt at lege, nusse mm. med dem udenfor om vinteren.
Anmeld
Citér