"Èn gang utro altid utro"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Vingummien

sonja1 skriver:

Det var da trøstende at vide...
Det er bare sådan en mega lang ventetid på disse ting.

Behøves der ikke at være. Fra hun kontaktede statsamtet til de kom til møde gik der en måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

sonja1

Det var hurtigt...
Har haft snakket med dem, de siger en ventetid på over 3 måneder.

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

sonja1 skriver:

Det var hurtigt...
Har haft snakket med dem, de siger en ventetid på over 3 måneder.

Hvad for en høre i under? Hun høre under den i Århus.

Men der kan gå lidt tid, men hvis nu du flytter er det dine "regler" der gælder  indtil der er lavet en aftale da du jo nok tager børnene med dig.

Men de bruger ikke det der med 14 dage så meget mere

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

suanne85 skriver:

Hvad for en høre i under? Hun høre under den i Århus.

Men der kan gå lidt tid, men hvis nu du flytter er det dine "regler" der gælder  indtil der er lavet en aftale da du jo nok tager børnene med dig.

Men de bruger ikke det der med 14 dage så meget mere

Hveranden uge skulle der stå ikke 14 dage

Anmeld

24. september 2009

Ansemusen

Jeg er enig med dig såp langt at den sætning langt fra holder altid! Jeg er sikker på, at der kan være mange forskellige grunde til at folk vælger at være deres partner utro. Nogle kan bare ikke lade være, selvom de egentlig har det godt i deres forhold, og de er måske den eneste gruppe der kan påduttes den sætning. Andre gør det fordi de mangler noget, fordi de har drukket sig i hegnet, fordi de mangler bekræftelse osv.

Dog er jeg MEGET imod utroskab og jeg ved at jeg ikke ville kunne tilgive min kæreste, hvis han var mig utro! Det ved jeg på baggrund af nogle erfaringer jeg har haft tidligere, ikke med utroskab, men med andre ting, som virkelig har sat min tillid på prøve og som jeg havde meget svært ved at komme igennem!
Jeg synes ikke at utroskab er okay og slet ikke affærer som kører over flere gange, da det er overlagt og man virkelig har kunne nå at tænke sig om og fulstændig er klar over hvor meget man risikerer at såre sin partner!

SÅ ja, jeg er som sagt enig i, at man ikke nødvendigvis fortsætter med at være utro, fordi man har gjort det tidligere og at der kan være mange grunde til det. men at det i alle tilfælde er tilgiveligt, er jeg ikke enig i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.