Jeg er enig med dig såp langt at den sætning langt fra holder altid! Jeg er sikker på, at der kan være mange forskellige grunde til at folk vælger at være deres partner utro. Nogle kan bare ikke lade være, selvom de egentlig har det godt i deres forhold, og de er måske den eneste gruppe der kan påduttes den sætning. Andre gør det fordi de mangler noget, fordi de har drukket sig i hegnet, fordi de mangler bekræftelse osv.
Dog er jeg MEGET imod utroskab og jeg ved at jeg ikke ville kunne tilgive min kæreste, hvis han var mig utro! Det ved jeg på baggrund af nogle erfaringer jeg har haft tidligere, ikke med utroskab, men med andre ting, som virkelig har sat min tillid på prøve og som jeg havde meget svært ved at komme igennem!
Jeg synes ikke at utroskab er okay og slet ikke affærer som kører over flere gange, da det er overlagt og man virkelig har kunne nå at tænke sig om og fulstændig er klar over hvor meget man risikerer at såre sin partner!
SÅ ja, jeg er som sagt enig i, at man ikke nødvendigvis fortsætter med at være utro, fordi man har gjort det tidligere og at der kan være mange grunde til det. men at det i alle tilfælde er tilgiveligt, er jeg ikke enig i!
Anmeld