"Èn gang utro altid utro"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Bliver faktisk lidt sur over din kommentar

For har stået i sådan en situation og jov det kan man altså. Hvis man er i et forhold hvor man bliver nedgjort osv vil ikke helt ind på alle detaljerne da det er ting jeg helst gerne vil glemme. Og man så møder en fyr der virkelig er sød og forstående osv så føler man lige pludselig noget man ikke har følt længe og så føre det ene ttil det andet. Og ja fortryder, for efter kan man så se at det var falsk kærlighed, det var en måde at flygte fra den knap så sjove hverdag.

Og selvom jeg fortryder er jeg faktisk også glad for det, for det var med til at jeg turde går fra ham jeg var sammen med for wauv var sgu andre der vil have en og satte pris på en på en sød og god måde.

se det var jo rent faktisk en positiv ting der kom ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Tulle28

lonemus skriver:

Øhh, nå....fordi man har en anden holdning, så kan man umuligt have oplevet noget!! Det var da en meget naiv kommentar at komme med!!!
Nu er verden jo ikke sort og hvid, så der findes mange måder at opleve det på!!

Jeg syntes jo det er utroligt, at du kan leve sådan i et forhold...hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af...DET kunne jeg slet ikke, det syntes jeg er for slapt og useriøst. Ja undskyld mig, men sådan ser jeg på det.
Hvis man direkte vælger at leve i et åbent parforhold, så er det jo noget andet - og så slet ikke utroskab, hvis begge parter er enig om det.

Ja, min holdning til utroskab er meget sort og hvid, sådan er den bare og vil altid være det. Jeg mener utroskab er mangel på respekt og det vil jeg altid mene.

Lone

Jo - sorry der fik jeg måske lige formuleret mig lidt forkert - jeg mener bare, at jeg selv var meget sort og hvid engang. "Enten er man sammen eller også går man fra hinanden." Punktum. Basta.

Jeg stoler blindt på min kæreste, vi har et rigtig godt, kærligt, romantisk forhold, er meget ærlige omkring alting og er gode til at kommunikere - han er min bedste ven og det er gensidigt! MEN hvis han en dag blev usikker på det hele og hvis at være sammen med en anden var det der skulle til for at han fandt ud af at det virkelig er mig han skal tilbringe resten af livet sammen med - jamen så tror jeg faktisk godt jeg kunne tilgive ham?! Så jeg ser nu mere mig selv som en rummelig person end som en person der lever i et "slapt og useriøst" forhold.

Anmeld

16. september 2009

Vingummien

LotteGabriella skriver:

se det var jo rent faktisk en positiv ting der kom ud af det

Jeps

Anmeld

16. september 2009

BinaMor

jeg var utro en gang med en tidligere kæreste. og der lærte jeg hvor ondt det gjorde så det gør jeg ALDRIG igen. så nej. det passer ikke altid. man kan også lærer af det

Anmeld

16. september 2009

lonemus

Tulle28 skriver:

Jo - sorry der fik jeg måske lige formuleret mig lidt forkert - jeg mener bare, at jeg selv var meget sort og hvid engang. "Enten er man sammen eller også går man fra hinanden." Punktum. Basta.

Jeg stoler blindt på min kæreste, vi har et rigtig godt, kærligt, romantisk forhold, er meget ærlige omkring alting og er gode til at kommunikere - han er min bedste ven og det er gensidigt! MEN hvis han en dag blev usikker på det hele og hvis at være sammen med en anden var det der skulle til for at han fandt ud af at det virkelig er mig han skal tilbringe resten af livet sammen med - jamen så tror jeg faktisk godt jeg kunne tilgive ham?! Så jeg ser nu mere mig selv som en rummelig person end som en person der lever i et "slapt og useriøst" forhold.

Tak for din opklaring

Nu forstår jeg bedre hvad du mener og kan godt se du ikke opfatter det som slapt og useriøst

Anmeld

24. september 2009

sonja1

Min mand var mig utro da jeg ventede mit første barn.
Det fandt jeg så først ud af da jeg læste en mail han have sendt til sin ex for godt et år siden.
Det skal lige siges at i denne mail, tilbød han hende sex!!!!!
Det var meget svært at tilgiv ham men gjorde det.
Det skulle jeg aldrig have gjort!!!!!
Nu smsèr han dagligt med andre kvinder især exèr om sex og vi venter vores 4. barn.
Så for mit vedkommende en gang utro altid utro!!!!

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

sonja1 skriver:

Min mand var mig utro da jeg ventede mit første barn.
Det fandt jeg så først ud af da jeg læste en mail han have sendt til sin ex for godt et år siden.
Det skal lige siges at i denne mail, tilbød han hende sex!!!!!
Det var meget svært at tilgiv ham men gjorde det.
Det skulle jeg aldrig have gjort!!!!!
Nu smsèr han dagligt med andre kvinder især exèr om sex og vi venter vores 4. barn.
Så for mit vedkommende en gang utro altid utro!!!!

Ikke for at snage. Men hvorfor finder du dig i det?

Anmeld

24. september 2009

sonja1

Det gør jeg heller ikke mere, har fået nok.
Det er bare lige lidt svært at rykke alle telt pæle op lige pt. da jeg skal nedkomme om knap en måned.
Og faderen VIL have børnene en uge af gangen!!!

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

sonja1 skriver:

Det gør jeg heller ikke mere, har fået nok.
Det er bare lige lidt svært at rykke alle telt pæle op lige pt. da jeg skal nedkomme om knap en måned.
Og faderen VIL have børnene en uge af gangen!!!

Ja det kan jeg godt se, men bliver det ikke svære når du så står med et spædbarn.

Er da noget øv at stå i, men altså er jo ikke ham der bestemmer det om han kan have dem 1 uge af gangen.

Kender nogen der har taget skade psykisk af det fordi de bliver flyttet på den måde.

En af mine veninder var i statsamtet i tirsdags hendes x havde lige regnet med at han kunne have datteren hver anden dag Da fik han så lige af vide at det kunne altså ikke lade sig gøre

Anmeld

24. september 2009

sonja1

Det var da trøstende at vide...
Det er bare sådan en mega lang ventetid på disse ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.