1: Nej jeg tror ikke jeg kunne tilgive utroskab.
FORDI: Utroskab er overtrædelse af de grænser man har sat for parforholdet og da mine grænser er ret vidde, så ville overtrædelser af de regler, være utilgiveligt.
Hvis min kæreste derimod havde lyst til noget, udenfor grænserne, måtte vi jo snakke om det, og finde ud af om det kunne lade sig gøre. Men tillidsbrud, er et NO NO FOR MIG, uanset hvad det er. Jeg har det meget meget svært med løgne og bedrag.
- Så at du skriver at du kan tilgive ligegyldig sex, hvorfor så tilgive, hvorfor så ikke bare have mere åbne grænser, så det var tilladt og ikke forbudt, der skulle tilgives?????...
2: Ja jeg tror principielt at en gang utro- altid utro. SPecielt indenfor det samme parforhold. HVis en person ændrer sig RADIKALT til et nyt parforhold og finder ud af at han/hun ikke vil være en løgner og begrager mere, eller får en kæreste, der har de samme syn på grænser som sig selv, så ja, så kan det godt ændres. Men hvis ens kæreste har været utro og man tilgiver, så vil det med stor sansynlighed ske igen - tror jeg. Med mindre man ændrer på ting i forholdet, så det ikke vil være en mulighed, at være utro mere.
3 - jeg tror ikke på monogame parforhold

- i hvertfald ikke på sexområdet
Anmeld