Anonym skriver:
Der er 2 sider her..
Du skriver at alle kan se han var gal på den? Hvem dig , din kæreste og HANS børn?? Og evt. Dem der hører historien fra DIN side af Undskyld men det er jo klart at din familie holder med dig for du forsvarede dem..
så nu hvor I har eget hus og ikke er afhængig så behøver I ikke finde jer i ham mere?? Igen undskyld mig men så fordi I ikke kan bruge ham til jeres fordel mere så skal han bare have vreden fra alt den tid serveret.. Hvad med taknemmeligheden for at I HAR fået hjælp af ham??
fint at I ikke vil blive der og ødelægge jeres ferie men I kunne jo bare have fundet en unddkylning eller andet så jeres forhold som lyder skrøbeligt ikke havde fået yderligere skade..
Du siger du altid vil forsvare din familie.. Det er også helt ok men har du tænk på at din mor har stået i et dillema? Hun har ligesom dig en primærfamilie som hun bor sammen med og som hun skal få hverdagen til at gå med og så har hun en voksendatter hun ikke bor sammen med.. Hun forsvare jo også bare sin familie 100%. Hun er bare i det dillema at begge var hendes familie så ja tror sgu ærlig talt hun valgte at holde mund i situationen for ikke at skulle vælge.. Mon ikke allerede hendes kæreste HAR skældt hende ud for netop ikke at forsvare ham?????
Jeg syntes ærlig talt I alle 4 lyder ganske barnlige og smålige.. Han med hans opførsel og jer med jeres holdning til ham.. Og at holde børnene som gidsel er i min verden bare slet ikke ok.. Det er bare en grænse der ikke krydses.. Så DER syntes jeg virkelig du er gået over stregen og jeg syntes du skylder din mor en undskyldning.. Hun bad jer lade det ligge nok netop fordi hun ikke ønskede ballade og ja mon ikke hun allerede har været ked af det første gang du spurgte hvad der var galt.. Hvis han er hidsig SF natur ja så kan det tage dage uanset hvad hun gør... Og mon ikke at de 2 netop var uvenner fordi hun måske allerede har forsvaret din bonussøn og det blev han tosset over og så var de 2 uvenner og så kommer du med din " Vi skylder dig ikke noget mere " holdning og puster til et skænderi...
så ærlig talt kan jeg ikke se at nogen af jer har haft ret. Jeg kan godt se at der er sket ting som I ikke skal finde jer i, men I har alle 4 handlet som små børn der er oppe og toppes.. Ingen af jer har haft evnen til at se ud over egne behov og ingen af jer har udvist hverken empati eller voksen opførsel..
Hvis han har været sådan før ja så fatter jeg ærlig talt ikke hvorfor I tog på ferie med dem.....
Hans datter kunne også godt se hvor dårlig stemning han skabte..
Min far og brødre som ikke var med på denne tur, ved hvordan hendes kæreste er, og ved han er meget speciel. Min bror som nu skal til at leje hans hus var meget usikker på om det overhovedet var noget han ville, da han jo kender ham.
Ikke kan bruge ham til noget ? Du udtaler dig om noget du ikke aner det fjerneste om. VI ( min kæreste og jeg ) har lagt MANGE penge i HANS hus til forbedringer. Der sagde han nej nej huslejen stiger ikke for jeg kan se hvor meget i gør for huset. Da huset er total renoveret og vi ikke kan lave mere eller bruge flere penge på det, vælger han at husleje skal stige fra og med næste måned! Tak for lort tænkte jeg bare, men hvad skulle jeg sige, jeg kunne risikere at stå uden tag over hovedet.
Da jeg boede hos min mor og kæreste ytrede jeg mig stille og roligt om deres negativitet til min morbror fordi de havde ondt i røven over at ham og hans familie havde været ude og rejse. Det endte med at min mors kæreste ikke snakkede til mig i 3 MÅNEDER, plus han tog internet og kabel tv fra som en straf. Jeg var 18 år 
Og jeg kan fortælle dig jeg ved ikke hvor mange historier mere om ham hvis det er det du ønsker. Jeg er en meget fair person.
Med hensyn til min mor, så har hun aldrig været der for sine børn når hendes kærester har været forkert på den. Hvordan vil du forsvarer at hun ikke var der for mig, da jeg i en alder af 14 blev truet med spark, og der blev kastet et glas ned i køkkenbordet af hendes tideligere kæreste, men hun gad ikke så meget som at lette sig fra sofaen for at se hvad han gjorde ved hendes datter denne gang ?!
Jeg kan fortælle dig at da mig og min kæreste vågnede den første morgen i sommerhuset efter en nat uden søvn med en ked af det baby, sagde min kæreste : puha det bliver en laaaaang dag. Allerede der fortalte jeg ham, at hvis han skulle have sådan en negativ holdning til dagen, så kunne han pakke sammen og tage hjem, for han skulle godt nok ikke skabe dårlig energi for os andre. DET burde min mor vidst også ha' gjort overfor hendes kæreste.
Sidst men ikke mindst, hvis du absolut SKAL vide det. Da jeg skændtes med min mors kæreste, var det eneste JEG tænkte på MIN MOR! Jeg havde det dårligt med at hun var fanget i midten da hun stod og sagde : kan I ikke bare tale stille og roligt om det. Der var hendes kæreste gået ind på værelset, fordi han ikke kunne snakke til mig som en voksen. Jeg ga' ham 1 sidste chance for min MORS skyld, og sagde til ham. Skal vi gå ud og snakke stille og roligt om det her ( på trods af at han havde startet det hele ), og så få en hyggelig uge med børnene. MEN NEJ, det ville han godt nok ikke.
Så kom ikke og fortæl mig at JEG ikke har prøvet. Jeg prøvede netop for min mors skyld, for jeg ved hvordan hun havde glædet sig til den her uge. Men hvad gjorde hun for mig, da hun kunne se jeg prøvede ? INGENTING !
Jeg kan fortælle dig at min mor og hendes kæreste var ikke uvenner..
Vi har været i sommerhus med min mor før, uden hendes kæreste. Og INGEN kom op at skændes. ALLE hyggede sig !