Jeg er anonym af hensyn til familie..
Sagen er den at min kæreste har 2 børn fra et tideligere forhold, og sammen har vi en lille dreng på 8½ måned.
Min mor har en kæreste hvor han har en pige og sammen har en de en dreng.
Vi havde så alle sammen aftalt at vi skulle i sommerhus fra søndag til lørdag. Vi tager derud søndag som planlagt, og allerede ved aftensmaden sidder min mor og hendes kæreste og små diskutere ( som altid ). Det er virkelig belastende da ''vores'' børn ikke er vandt til det hjemme fra os af. Jeg tænker allerede for mig selv at det her bliver en laaaang uge!
Dagen efter da vi står op virker min mors kæreste virkelig sur og gider ikke sige noget til os andre. Da jeg påpeger det overfor min mor siger hun : Bare lad som ingenting. Det prøver vi så, for vi vil gerne hygge med vores børn, uden alt det drama! Da det har stået på hele dagen begynder det er irritere os alle ( min kæreste og børn ) da det skaber rigtig dårlig stemning i hele huset. Jeg kommer op og skændes med min mor fordi jeg er træt af den dårlige stemning + at deres søn på 3 ( næsten 4 år ) render rundt og skriger hele tiden og slår de andre børn uden at der bliver gjort noget rigtig ud af det.
Da vi står op næste morgen ved vi allerede hvordan at stemningen er lagt pga. hendes kæreste, og mit skænderi med min mor. Så jeg har forklaret børnene at det er meget muligt at vi tager hjem denne dag ( tirsdag ) da jeg føler at vi spilder vores ferie med børnene på det her.
Da jeg forklarer min mor at vi ikke har tænkt os at blive medmindre at de pakker den negative energi væk, kommer vi self op og skændes igen. Denne gang blander hendes kæreste sig. Mig og hendes kæreste begynder at råbe af hinanden, og da jeg spørger ham hvorfor han skal være så sur og negativ svarer han blot : Der var nogen der ikke havde sagt godmorgen, og det pissede ham af. 
Jeg ved self godt at det var en af min kærestes børn han hentydede til. Men ærligt, hvad havde han forventet ??? Allerede den første dag var min mor og kæreste efter vores børn, + de sad og diskuterede under hele middagen. Børnene var stille i deres nærvær hele tiden, og med god grund!
Da han svarede at det var derfor han var sur, kortsluttede det hele op i hovedet på mig. Jeg råbte at han var barnlig og at hvis han havde en problem måtte han da komme til os som et voksen menneske. Han råbte ting tilbage til mig, og imens står min mor lige ved siden af og siger.... ingenting!
Jeg er SÅ skuffet over hende, da jeg ikke føler jeg gjorde noget forkert, og at hun ikke engang kunne bakke mig op når jeg føler han er så åbenlyst forkert på den!
Jeg sagde at vi ville pakke og tage hjem. Inden vi kørte bad jeg hende om at sige farvel til min søn, for hun ville ikke komme til at se ham i meget lang tid.
Reagerede jeg rigtigt da jeg prøvede at beskytte min familie, eller hvordan ville I ha' gjort, og hvad mener I om det ??
* Det skal lige siges at vi aldrig kommer til at have kontakt til hendes kæreste igen, da det ikke er første gang at han gør noget lignende.