Hvor lang tid tog jeres fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

heaven

vandafgang kl 19.30, første ve kl 23 og født 21.45 aftenen efter - altså omkring 26 timer alt i alt.....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Tina2

1. gang: 11 timer (hvoraf næsten de to var presseveer, min datter var stjernekigger, så MEGET Hårde 11 timer!!! )

2. gang: Fik noget der mindede om veer kl. 24, men var meget i tvivl, da det overhovedet ikke gjorde ondt.... På fødegangen kl. 4 var jeg 7 cm åben og først ved 9 cm fik jeg rigtig ondt. Født i vand på 4 presseveer kl. 5.33, så 5½ timer ialt, men fra jeg ikke var i tvivl om veer til min søns fødsel: 1½ time.

Anmeld

17. september 2009

Balderson

Fra første ve og til de lå i mine arme ;0)

1. søn = 4timer og 38 minutter

2. søn = 3timer og 18 minutter

Anmeld

17. september 2009

zille_87

Første gang tog det ca 19 timer, fra allerførste vee til han var ude
Var dog kun i aktiv fødsel i ca 1 time og 50 min...

Anden gang fik jeg AKS

Anmeld

17. september 2009

1977

Profilbillede for 1977
cdinesen skriver:

Jeg sad og tænkte på hvor lang tid jeres fødsel/fødsler tog fra I fik de første veer til i havde vidunderbarnet i armene.

Sad og snakkede med manden om det, og vores forstilling om hvor lang en gennemsnitlig fødsel tager er meget forskellig, så hvad er jeres erfarringer?

Jeg mærkede den første egentlige ve kl 10 og han var ude kl 14.20. Fra kl 08-11 havde jeg "veer", men jeg troede bare det var dårlig mave, så det var ikke hvad jeg vil betegne som rigtige veer.

Anmeld

21. september 2009

Ox.

Min tog 27 timer fra første ve, til hun var i mine arme

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Det var skisme os hårdt...

Kan jeg også skrive under på

Anmeld

21. september 2009

AstridM

nr 1.. småveer i 2 dage og så tog de vandet, så gik der 19 timer med aktiv fødsel.

nr2 .. veer i 5 dage og så tog de vandet, og hun var ude efter 3 timer og 2 presseveer

Anmeld

21. september 2009

sarahb

fra veerne begyndte til han var ude 16timer og 20 minPUHA

Anmeld

22. september 2009

Berg

Har haft to hurtige og nemme fødsler:

Første fødsel: 3 timer og 45 min fra første ve.

Anden fødsel: 15 min. fra vandet gik (ingen forudgående veer). Nåede ikke at kommer på sygehuset, så det blev hjemme på badeværelset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.