Hvor lang tid tog jeres fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

3xM

er vist en heldig førstegangsfødende ...
fra første ve til han lå ved brystet gik der 2 timer...det var vildt
og endda en uge før termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Munder

48 timer med kraftige veer....

Anmeld

15. september 2009

Lone Jakobsen

her ser tallene sådan ud:
nr. 1 tog 19 timer
nr. 2 tog 22 timer
nr. 3 tog 6 timer
nr. 4 tog 21 timer

skal lige siges at det er fra første ve til de er født. nr. 3 startede med vand afgang og de andre startede med veer.
den første var en fødsel lige efter bogen, nr 2 var ekstrem hård, nr 3 var overraskende nem og nr. 3 var en meget rolig fødsel med meget langt mellem veerne.

Anmeld

15. september 2009

Lone Jakobsen

der sku selvfølgelig stå at nr. 4 (ikke 3) var en meget rolig fødsel med langt mellem veerne

Anmeld

15. september 2009

4kløver

linda2009 skriver:

Ej, vil da have en fødsel som dine!!

Nr 2 var den bedste den husker jeg ikke så godt
Men nr 3 havde jeg verdens dummest jm  Jeg skulle holde mine ben selv oppe så jeg begyndte at ryste og mit foster vand ville bare ikke gå og hun ville ikke tag det( selv om  ved den første tog de det også) og jeg skulle bare presse men det måtte jeg ikke da vandet ikke var gået efter en time tog hun det og ca 15mim efter var han ude.. sådan fødsel håber jeg ikke at jeg får igen...
Men min jm siger at det nok også går stærk igen så det håber jeg så... men nu må vi se til den tid...  Der er jo hele 39dage( laaang tid)

Anmeld

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg havde hygge-veer fra dagen før kl. ca 14. Det var ikke slemmere, end jeg både kunne være i IKEA og alt muligt andet. jeg var dog mega restløs...

Kl. 04 om morgenen gik vandet og jeg var i 'fødsel', tror jeg det vil sige

Så det tog 8 timer i fødsel. Det var på ingen måde slemt. Mere hyggeligt.

Anmeld

15. september 2009

LotteGabriella

cdinesen skriver:

Jeg sad og tænkte på hvor lang tid jeres fødsel/fødsler tog fra I fik de første veer til i havde vidunderbarnet i armene.

Sad og snakkede med manden om det, og vores forstilling om hvor lang en gennemsnitlig fødsel tager er meget forskellig, så hvad er jeres erfarringer?

fra første ve til hun kom ud, næsten 43 timer, men selve fødslen tog 5 timer

Anmeld

15. september 2009

TbCp

Vandet gik 6.30 veerne startede stille og roligt en times tid efter og kl. 21.23 kom hun ud ved akut kejsersnit.
Havde hende så først hos mig omkring kl. 0.30

så ca. 14 1/2 time fra vandet gik

Anmeld

15. september 2009

mor_sabina

Første rigtige ve var vel omkring kl 5 synes dog først de blev helt slemme kl 18.20 så der kørte vi på sygehuset og kl 00.23 var han født Kom til syghuset kl 19.20 så herhjemme siger vi fødslen tog 5 timer

Anmeld

15. september 2009

DK

Vandafgang kl 9. Første ve kl. 11. Født kl 16.17, så ialt 5 timer og 17 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.