Hvor lang tid tog jeres fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Pige2009

4kløver skriver:

Skal først til okt.. igen er den første tid aflyst så skal jeg jo på sygehuset på tirsdag så det går nok  

Bliver spændende på sygehuset. Det gik godt til jordemoder. Jeg var en eksemplarisk gravid og hun sagde at alle graviditeter burde forløbe som min Føler mig også ret priviligeret. Så mangler jeg bare en fødsel som dine...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Nanna1985

Første fødsel havde jeg veer i 2 døgn og det hele endte i AKS

Anden gang.. I alt 23 timer & 25 minutter..

Fra Vandet er gået til hun er født gik der 11 timer & 25 minutter.. 

Vil sige fra jeg fik ve-storm og til hun er ude, gik der kun gået 5 timer & 40 minutter..  Total dejlig fødsel og så FANTASTISK at føde selv

Anmeld

16. september 2009

Mathilde

Det tog 25 timer da det gik ordentligt igang... Men jeg havde små-veer de sidste 3 nætter inden jeg fødte.
Til gengæld tog det mig kun 14 min. at presse hende ud

Anmeld

16. september 2009

H+S Skjolgborg.

Her har nr 1 taget 9 timer og 32 min.Den sidste 1 time og 29 min var press vee føjjjj siger jeg bare det var ikke så sjovt..

Nr to 7 timer og 11 min.De sidste 10-11 min var prees veer så var hun ude rigt nem og hurtigt fødsel ind nr 1.

Er spændt på 3 gang nogle siger det går hurtigt hvor andre sige den kan drille meget og tag langtid pyhaaaa håber på under 7 timer....
Vi må se...

Mvh Henriette 26+1= 13 uger og 6 dag tilbage ca..

Anmeld

16. september 2009

tumle81

Er blevet sat igang begge gangene...

Første gang prikkede de hul på fosterhinden men pga manglende veer fik jeg efter 2 timer ve drop, fik veer efter ca 10-15 min. Efter 4 timer var prinsessen i mine arme..

Anden gang prikkede de hul igen og der gik ca 20 min så havde jeg veer, igen gik der 4 timer og lillemanden var i mine arme...

Det skal lige siges at inden der er klar til at prikket hul på fosterhinden har jeg fået lagt stik piller til at modne livmoderhalsen, så man åbner sig...

VEd ikke hvordan den kommende fødsel bliver endnu ;-)

Knus Kathrina 34+1

Anmeld

16. september 2009

sabi1979

7 timer fra start til vores lille prinsesse var født Fik den første ve kl.10.25 og  ca. kl 16.45 fik jeg presse veer men måtte ikke presse endnu, kl.17.00 måtte jeg endelig presse og kl.17.25 var Xenia født

Anmeld

16. september 2009

Hjaltesmor

22 timer
de første 8 timer med veer hvert 3-4 minut af ca. 1 min varighed, hvor jeg kunne lave alt muligt andet ind imellem.
De sidste 14 timer kunne jeg ikke lave andet end at forsøge at trække vejret og tage det hele ve for ve.

Jeg var hjemme de første 12 timer og på hospitaler de sidste 10

Anmeld

16. september 2009

eliasogmor

hej... fra min føste presve, ca 10 min.... og den første ve ca 4 timer...

Anmeld

16. september 2009

vatten

Min tog 11½ time fra første ve. Men jeg blev sat igang og havde derfor veer med kort tid imellem fra start, så det kan jo godt have gået hurtigere, end hvis det var startet selv.

Anmeld

16. september 2009

StinaS

Hej..

Den 1 tog 52 timer fra første ve, til hun var født, men fra aktiv fødsel, altså fra jeg begyndte at åbne mig til hun var født, gik der ca 48 timer. 
Den 2 tog næsten 24 timer fra første ve, men fra aktiv fødsel til han var født gik der præcis 4 timer og 48 minutter.
Nummer 3 tog lige præcis 2 timer og 46 minutter. (Medmindre min automatiske regnemaskine er gået i stykker) Der vågnede jeg med veer klokken 06:23, og hun landte i armene på en dejlig falckredder midt på stue gulvet klokken 09:09. Jeg nåede aldrig længere end til vindueskarmen.

Altså en hurtig fødsel er rar, men den kan også være for hurtig, og min var lidt voldsom den 3 gang. Pludselig gik det bare stærkt, og så ville hun altså ud. Og hvis vi nogensinde var kørt afsted til sygehuset, havde jeg født i bilen.
Det gik så stærk at falck nåede at være her præcis 5 minutter inden hun kom. Og der havde jeg forsøgt at holde presseveerne tilbage. Min mand var oppe med de to store i institutionen da vandet gik og presseveerne begyndte, heldigvis var min svigerinde her. Så hvis han havde været længere om det, havde jeg ikke født alene.

Og nu venter jeg så nummer 4, og kører så snart enten vandet går, eller jeg får veer, jeg skal ikke nyde at føde hjemme igen. Ikke på den måde ihvertfald, og helst vil jeg også på sygehuset uanset hvad. Har dog valgt at føde på Holbæk som ligger tættere end Hillerød, denne gang.

Jeg håber det går godt for dig, og at nu når sygehuset.

Stina 20+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.