Hej..
Den 1 tog 52 timer fra første ve, til hun var født, men fra aktiv fødsel, altså fra jeg begyndte at åbne mig til hun var født, gik der ca 48 timer.
Den 2 tog næsten 24 timer fra første ve, men fra aktiv fødsel til han var født gik der præcis 4 timer og 48 minutter.
Nummer 3 tog lige præcis 2 timer og 46 minutter. (Medmindre min automatiske regnemaskine er gået i stykker) Der vågnede jeg med veer klokken 06:23, og hun landte i armene på en dejlig falckredder midt på stue gulvet klokken 09:09. Jeg nåede aldrig længere end til vindueskarmen.

Altså en hurtig fødsel er rar, men den kan også være for hurtig, og min var lidt voldsom den 3 gang. Pludselig gik det bare stærkt, og så ville hun altså ud. Og hvis vi nogensinde var kørt afsted til sygehuset, havde jeg født i bilen.
Det gik så stærk at falck nåede at være her præcis 5 minutter inden hun kom. Og der havde jeg forsøgt at holde presseveerne tilbage. Min mand var oppe med de to store i institutionen da vandet gik og presseveerne begyndte, heldigvis var min svigerinde her. Så hvis han havde været længere om det, havde jeg ikke født alene.
Og nu venter jeg så nummer 4, og kører så snart enten vandet går, eller jeg får veer, jeg skal ikke nyde at føde hjemme igen. Ikke på den måde ihvertfald, og helst vil jeg også på sygehuset uanset hvad. Har dog valgt at føde på Holbæk som ligger tættere end Hillerød, denne gang.
Jeg håber det går godt for dig, og at nu når sygehuset.

Stina 20+3
Anmeld