Hvor lang tid tog jeres fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

ekzunz

Eiii - skal man kunne sådan noget på klokkeslet??

Hmmm....1. gang gik vandet kl. 05.00, fik veer ved 12-13 tiden, tog på sygehuset ved 18-tiden og han blev født ved AKS kl. 00.08 - det må give omkring 19 timer....

2. gang havde jeg små-veer hele dagen fra omkring kl. 08, tog på sygehuset kl. 22  og jeg fødte næste dag kl. 15.36  - you do the math....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

LISBETH:-)

Vandet gik tirsdag morgen kl. 7 men fik ingen veer.
Blev så sat igang og veerne startede kl. 16 onsdag. kl. 18 onsdag aften var der 2-3 min mellem veerne og hun blev født torsdag kl. 09.51.  Så ca. 16 timer i egentlig fødsel (uden smertestillende)

Anmeld

15. september 2009

Pige2009

Nr 2 var den bedste den husker jeg ikke så godt
Men nr 3 havde jeg verdens dummest jm  Jeg skulle holde mine ben selv oppe så jeg begyndte at ryste og mit foster vand ville bare ikke gå og hun ville ikke tag det( selv om  ved den første tog de det også) og jeg skulle bare presse men det måtte jeg ikke da vandet ikke var gået efter en time tog hun det og ca 15mim efter var han ude.. sådan fødsel håber jeg ikke at jeg får igen...
Men min jm siger at det nok også går stærk igen så det håber jeg så... men nu må vi se til den tid...  Der er jo hele 39dage( laaang tid)

Hvem har du som jordemoder? Min hedder Louise Arvad.

Anmeld

15. september 2009

4kløver

linda2009 skriver:

Hvem har du som jordemoder? Min hedder Louise Arvad.

jeg har haft mange men hende som jeg skulle ha haft hedder camilla, kan ikke lige huske hendes efternavn.. har kun været hos hende engang

Anmeld

15. september 2009

Pige2009

4kløver skriver:

jeg har haft mange men hende som jeg skulle ha haft hedder camilla, kan ikke lige huske hendes efternavn.. har kun været hos hende engang

OK. Jeg mente også denne gang. Hende jeg har er sød, men utrolig ung  Tror ikke hun er over 25...

Skal forøvrigt til jordemoder imorgen

Anmeld

15. september 2009

4kløver

linda2009 skriver:

OK. Jeg mente også denne gang. Hende jeg har er sød, men utrolig ung  Tror ikke hun er over 25...

Skal forøvrigt til jordemoder imorgen

Skal først til okt.. igen er den første tid aflyst så skal jeg jo på sygehuset på tirsdag så det går nok  

Anmeld

15. september 2009

starsofheaven

pyhh ha skal jeg regne alle timer sammen for så er det godt nok mange. Fik tegnblødning en onsdag aften, 3 timer senere kom veerne med 6-7 min mellem og gik med de veer fra onsdag aften til fredag aften og fik ikke sovet overhoved og kom på FG fredag kl 19 hvor de tog vandet kl 21, og fik lagt epi ved midnat og min datter blev født lørdag morgen kl. 5.12

så det tog laaaaanng tid, og håber ik det tager så lang tid med den næste når det skal være.

Min mor havde iøvrigt præsic det samme forløb som jeg.. ret pudsigt men man siger jo det er arveligt! og min mor havde advaret mig hehe.. men sagde ja ja sker ikkke.... jo jeg blev klogere!

Anmeld

15. september 2009

Rikke, Liam & Linus

9 timer og 16 minutter

Anmeld

16. september 2009

Iliasmor

5 timer og 22min

Anmeld

16. september 2009

Dansker i England

Mine veer begyndte ca kl 19.00 den 2. september og prinsessen er født den 4. september kl. 00.19 (stjernekigger uden smertestillende). Vandet gik først ca to timer inden hun blev født - lige inden presseveerne begyndte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.