Hvad ville i gøre? Inviteret til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2015

Fremad

Enten så lader man det være deres dag, med deres ønsker, som virkelig må betyde noget siden det er skrevet...

Ellers også må man i mine øjne melde fra....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

TNBC

Nej!

Galla er lang kjole, der findes ikke korte gallakjoler. De er pr. definition LANGE. 

Og til TS: Det betyder noget for bruden. Du har købt kjolen. Du bliver fin. På med 

Hvorfor kan jeg så gå ind på en side hvor der står gallakjoler og der er korte? 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Chellie

Fordi den side tydeligvis ikke aner, hvad de har med at gøre 

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Galla

Anmeld Citér

19. juli 2015

TNBC

Abracadabra skriver:

Nej!

Galla er lang kjole, der findes ikke korte gallakjoler. De er pr. definition LANGE. 

Og til TS: Det betyder noget for bruden. Du har købt kjolen. Du bliver fin. På med den! 

Minimum et stykke under knæene.

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

Det er lidt sjovt som det med det samme bliver antaget at jeg vil sidde og surmule hele aftenen, og jeg bare skal melde afbud.

jeg skriver tråden fordi jeg er i tvivl om hvad man kan tillade sig, og hvor langt man skal gå for at tilfredsstille et brudepar. Jeg foreslår at jeg kan spørge bruden hvad hun tænker, da hende hun brokkede sig over skal være brudepiger og ikke ved om det kun er derfor det ikke er iorden at komme i kort kjole. 

Men nej må indrømme at jeg ikke synes det er fedt at skulle sidde i en kjole som ikke klæder mig, en hel aften. Og tro mig, jeg har prøvet mange lange kjoler, og det fiunger bare ikke til korte ben. Men hvis det er det der skal til gør jeg det selvfølgeligt. Egentligt ville jeg primært høre om man kunne tillade sig at spørge bruden om andet end ankel lange kjoler er tilladt.

Anmeld Citér

19. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det er lidt sjovt som det med det samme bliver antaget at jeg vil sidde og surmule hele aftenen, og jeg bare skal melde afbud.

jeg skriver tråden fordi jeg er i tvivl om hvad man kan tillade sig, og hvor langt man skal gå for at tilfredsstille et brudepar. Jeg foreslår at jeg kan spørge bruden hvad hun tænker, da hende hun brokkede sig over skal være brudepiger og ikke ved om det kun er derfor det ikke er iorden at komme i kort kjole. 

Men nej må indrømme at jeg ikke synes det er fedt at skulle sidde i en kjole som ikke klæder mig, en hel aften. Og tro mig, jeg har prøvet mange lange kjoler, og det fiunger bare ikke til korte ben. Men hvis det er det der skal til gør jeg det selvfølgeligt. Egentligt ville jeg primært høre om man kunne tillade sig at spørge bruden om andet end ankel lange kjoler er tilladt.

Spørg hende. .. 

forklar hende hvorfor grunddn til den korte kjole.

Anmeld Citér

19. juli 2015

2721

Anonym skriver:

Jeg syntes sagtens du kan spørge, det er der jo aldrig noget galt i

i dit start indlæg lød det bare som om at det du allerede havde besluttet dig for at det ville være li med at du ville blive bagtalt bagefter, så troede ikke det i dine øjne var en reel mulighed

Anmeld Citér

19. juli 2015

Sprit25

Jeg har en kjole der går til knæ foran men lang bag til måske det kunne være en løsning

Anmeld Citér

19. juli 2015

Chellie

Anonym skriver:

Jeg kender godt problem-stillingen med korte ben. Jeg kommer om det ved at vælge en kjole der skærer taljen meget højt, da det giver en illusion af længere ben. Det vil også se rigtig fint ud med din baby-bump. Jeg foreslår, som jeg nævnte før, et empire-snit, det er meget klædeligt på de fleste, og er også ganske behageligt at have på. 

Jeg må indrømme, jeg troede også, ud fra dit første indlæg, at du dels ville være sikker på at blive bagtalt ved at spørge bruden, og dels at du var virkelig sur over, at brudeparret har valgt at der skal være dresscode. Jeg er glad for, at det bare var en misforståelse 

Anmeld Citér

19. juli 2015

ErDetSnartNU

Yurie skriver:

Er det en salgsside? I så fald har det nok noget at gøre med om de gerne vil sælge   Hvis du søger på "hvad er en gallakjole" / "gallakjole definition" så kommer der en masse op. Begrebet er dog blevet udvandet en del fordi en del (ligesom du) tror at "galla" bare betyder "pænt".

https://da.wikipedia.org/wiki/Galla

http://missnicolai-konfirmationskjoler.dk/fakta-om-gallakjoler 

http://www.bryllupsklar.dk/gaest-til-bryllup/dresscode.html

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.