Hjælp!! grød med på tur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

mor_sabina

Tak for alle jeres svar tror sørme jeg kommer afsted og Phillip bliver mæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

mariamiss6

mor_sabina skriver:

Fedt så bliver det jo intet problem Hva så som i toget når du ingen micro har kan det så spises kold?

En lille termokande, med kogende vand i... så kan du altid både lave en flaske og/eller grød..... hvis det er til flasker, kan du evt. også have en flaske med koldt vand i.... så kan du blande dig frem til rette temperatur...

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

mariamiss6 skriver:

En lille termokande, med kogende vand i... så kan du altid både lave en flaske og/eller grød..... hvis det er til flasker, kan du evt. også have en flaske med koldt vand i.... så kan du blande dig frem til rette temperatur...

Åh det var en god ide er det varmt nok til at koge grøden ud!? Du kan se du er eksperten og jeg høster guldkornene

Anmeld

14. september 2009

mariamiss6

mor_sabina skriver:

Åh det var en god ide er det varmt nok til at koge grøden ud!? Du kan se du er eksperten og jeg høster guldkornene

Nej altså jeg ville stadig lave grøden hjemme fra.... og så bare sørge for den er liiige lidt for tyk, så kan du lune og fortynde den med det "kogende" vand fra termokanden....

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

mariamiss6 skriver:

Nej altså jeg ville stadig lave grøden hjemme fra.... og så bare sørge for den er liiige lidt for tyk, så kan du lune og fortynde den med det "kogende" vand fra termokanden....

Åhh ja det havde jeg allerede glemt igen. Tak for fantastiske råd nu er jeg klar til både mødregruppe og baby.dk træf lørdag

Anmeld

14. september 2009

Pige2009

mor_sabina skriver:

Jeg laver selv grøden har du erfaringer med det?

Nej, desværre ikke Men jeg følger godt med i tråden, da jeg regner med at skulle lave den selv, når det er tid til hun må få grød....

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

linda2009 skriver:

Nej, desværre ikke Men jeg følger godt med i tråden, da jeg regner med at skulle lave den selv, når det er tid til hun må få grød....

Jeg er overrasket over så nemt det er, og efter de nye undersøgelser så er der ingen tvivl om hvad jeg vil vælge. Lavede æblemos den anden dag UDEN sukker og frøs det ned i isterningebakker så kan jeg tage sådan en brik eller to op når jeg skal bruge det Er faktisk overrasket over at han vil spise det selv uden sukker men at skovler i sig

Anmeld

14. september 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Fedt så bliver det jo intet problem Hva så som i toget når du ingen micro har kan det så spises kold?

bom bom bom.. det tør jeg faktisk ikke give dig et svar på, da jeg ingen erfaring har med kold risgrød. men  du kan evt. prøve med at lave en lidt tykkere portion, og så varme det lidt op ved at putte lidt kogt vand i fra en termoflaske eller lign..

Anmeld

14. september 2009

Ayasmor

Ayasmor skriver:

bom bom bom.. det tør jeg faktisk ikke give dig et svar på, da jeg ingen erfaring har med kold risgrød. men  du kan evt. prøve med at lave en lidt tykkere portion, og så varme det lidt op ved at putte lidt kogt vand i fra en termoflaske eller lign..

oopps, to sjæle en tanke.. have ikke lige set at mariamiss6 allerede havde givet dig næsten identisk svar..

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg er jo også gør-det-selv freak på det punkt... men så har jeg fundet noget som gør det SÅ nemt!!!! i Helsam, er der et mærke der hedder Holle de har to slags grød som kun skal blandes med vand og MME.... den ene består af fuldkorns speltmel og den anden af 3 korn... men der er ikke hverken det ene eller andet i!

husker du også at komme ½ tsk. smør eller olie i grøden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.