Hjælp!! grød med på tur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.183 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. september 2009

mor_sabina

Hej Alle..

I morgen skal vi i mødregruppe og Phillip er lige begyndt at få grød til middag også..
Hvordan klarer vi det nemmest? Kan man lave det hjemmefra og varme det derude, eller kan det evt. spises koldt?

Sabina- som godt forstår ordsproget små børn små problemer store børn store problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Pige2009

mor_sabina skriver:

Hej Alle..

I morgen skal vi i mødregruppe og Phillip er lige begyndt at få grød til middag også..
Hvordan klarer vi det nemmest? Kan man lave det hjemmefra og varme det derude, eller kan det evt. spises koldt?

Sabina- som godt forstår ordsproget små børn små problemer store børn store problemer

Beauvais laver babygrød der kan spises koldt

Anmeld

14. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

mener at grød kan blandes koldt og varmes op når det skal bruges .. (en fra min mødregruppe gør sådan)
selv tager jeg pulveret med- der er altid kogt vand på bordet..

Anmeld

14. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

linda2009 skriver:

mit grød er det mærke men Astrid får det nu altid varmt

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

Astrids-mor skriver:

mit grød er det mærke men Astrid får det nu altid varmt

Jeg er lidt gammeldags og vil gerne lave det selv!? Alm rismel og vand kan vel ikke blandes hjemmefra?

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

linda2009 skriver:

Jeg laver selv grøden har du erfaringer med det?

Anmeld

14. september 2009

Mie A

Hejsa - Jeg lavede også selv grød - men brugte pulver når jeg var ude af huset. Tror den eneste mulighed er at tage tingene med og låne en gryde

Anmeld

14. september 2009

mariamiss6

mor_sabina skriver:

Jeg laver selv grøden har du erfaringer med det?

Majsgrød og boghvedegrød, kan du godt lave, lidt tykt, hjemmefra, putte det i en beholder, og lune det derhenne.... evt. med lidt kogt vand, så slipper du for at putte det i microovn....

Hirsegrød synes jeg bare bliver super vandet i køleskabet....

Jeg lavede altid 3 portioner grød af gangen til Felix, så passede det med et døgns tid, og måske var der lige 1 tilbage til dagen efter...

Anmeld

14. september 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Jeg er lidt gammeldags og vil gerne lave det selv!? Alm rismel og vand kan vel ikke blandes hjemmefra?

halløj... jeg lavede også grøden selv, og lavede også en del risgrød.. Jeg gjorde det at jeg lavede grøden hjemmefra, kom det i en bøtte, og gav det en tur i microen derude.. Det var nu ikke noget problem, og super nemt

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

halløj... jeg lavede også grøden selv, og lavede også en del risgrød.. Jeg gjorde det at jeg lavede grøden hjemmefra, kom det i en bøtte, og gav det en tur i microen derude.. Det var nu ikke noget problem, og super nemt

Fedt så bliver det jo intet problem Hva så som i toget når du ingen micro har kan det så spises kold?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.