MyLove E skriver:
Han har gået 1 år i den gamle så har stadig 2 år endnu.
Jamen det gode ved den nye er at den er større så der er flere kammerater at finde sammen med.
De lød til samarbejde mere med os. ( ved jo godt at det vil alle sige)
Vi bor i et meget lille samfund. Efter sommerferien er de 18 børn i hele børnehaven, og i hans gruppe er de kun 3!!
Jeg ved så godt at det kan Være en stor omvæltning at så komme i en stor...
Der hvor jeg står nu er at jeg vil give den nuværende børnehave en chance mere. For de ting hun lagde frem i går er tilfreds med. Men er bare bange for det ikke bliver gjort!
Min mand vil helst ikke give dem flere chancer. Så vi er lidt splittet 
Har i ikke en god ven/veninde, eller en i familien, der kender jeres søn godt, som i kan drøfte sagen med? En person, der også er god til at bevare overblikket, som du selv skriver, du let mister. Jeg tror det vil være en god ide, at i får en i kender godt sat ind i situationen, og personen også kommer med til mødet.
Ud fra det du skriver, tror jeg at det er en dårlig ide, at flytte ham. Jeg mener han skal have hjælp uanset hvilken børnehave han går i, da det lyder til at det er i hjemmet problemerne er. Hvis i flytter ham i en ny børnehave, skal sagen starte forfra, og der vil så bare gå længere tid inden han får hjælp.
Har i overskud til at have ham hjemme fuldtid? Eller er han allerede i aflastning? Det lyder som om han kunne have brug for det. At der er et sted, der er hans fristed. Et sted hvor der ingen bekymringer er. Et sted hvor de voksne har overskud og overblik. Imens han er der, kan i lade op derhjemme. I kan finde ro, så i bedre kan overskue de forskellige situationer.
Det lyder trist og svært, synes jeg. Men det er bare ikke rimeligt, at et lille barn skal flyttes, fordi de voksne omkring ham ikke magter situationen.