At flytte sit barn til en ny børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

Morjanne76

MyLove E skriver:

Men jeg har det også så svært ved at flytte ham, men igen vi følger ikke de er der for ham. Det er ikke første gang vi overvejer at flytte ham. 

Jeg er så ked af og forvirret 

Når du føler sig utryg, vil det så hjælpe dig, at flytte dig i uvante rammer til nye mennesker, du skal til at forholde dig til?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

MyLove E

Morjanne76 skriver:

Når du føler sig utryg, vil det så hjælpe dig, at flytte dig i uvante rammer til nye mennesker, du skal til at forholde dig til?

Ja det tror jeg vil Være fint, også fordi jeg føler mig så svigtet.. 

Min mand tager med op og aflevere søn i dag og så vil vi prøve at snakke med dem.

Anmeld Citér

24. juni 2015

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Selvfølgelig er det vores skyld at mødet blev aflyst. Men der gik jo også en mdr Før de prøve at finde en ny tid. Det vil sige at så kunne kommunen sikkert haft tid. 

Jeg har prøvet at spørge men får ikke rigtig noget. Og JA jeg forventer faktisk at de fortæller mig hvordan mit barn har det. 

De er følesans ligeglade og vi kan ikke finde ud af dem. Den ene dag er det åhhh så kritisk men alligevel går der 2 mdr inden der sker noget! Og nu synes de igen at det var kritisk, men vi ved ikke hvad der er kritisk. Vi har snakket med familie afd og de siger at i følge den underretning de har fået er det ikke så kritisk!  Så vi ved ikke hvad vi skal Gøre.  Jeg er ked af det og møg forvirret.

Jeg har også fortalt dem flere gange at de er nødt til at snakke med mig og sige hvad der sker, ellers digter min hjerne selv og den digter ikke positiv! 

Kan det tænkes at pædagogerne kan mærke hvor svært du har det, og derfor har svært ved at komme til dig med problemer? Du skriver at du ville have knækket hurtigt hvis du var taget til mødet selv, kan det tænkes at pædagogerne har svært ved at finde ud af hvor meget du kan klare.

Det kan være din mand skal lidt på banen ...

Anmeld Citér

24. juni 2015

MyLove E

Pikku Myy skriver:

Kan det tænkes at pædagogerne kan mærke hvor svært du har det, og derfor har svært ved at komme til dig med problemer? Du skriver at du ville have knækket hurtigt hvis du var taget til mødet selv, kan det tænkes at pædagogerne har svært ved at finde ud af hvor meget du kan klare.

Det kan være din mand skal lidt på banen ...

De har haft svært ved det, men der sagde jeg højt og tydeligt at de SKAL fortælle mig noget, for ellers digter jeg selv. 

Vi har lige haft en times samtale med lederne. Jeg er stadig forvirret for hun prøve bare trække i land og give kommunen skylden for at der ikke er blevet møde. 

Min mand er MEGET med på banen. Jeg er i tvivl om han skal flyttes og min mands tvivl er meget lille. 

Jeg vil bare gerne give dem en chance mere, for at vise de vil samarbejde. Og han mener at det bedste tidspunkt er efter sommerferien og det er det måske også, men vi har ferie om 4 uger... 

Jeg er så splittet 

Anmeld Citér

24. juni 2015

modesty

MyLove E skriver:

Men jeg har det også så svært ved at flytte ham, men igen vi følger ikke de er der for ham. Det er ikke første gang vi overvejer at flytte ham. 

Jeg er så ked af og forvirret 

Men har I prøvet at tage et møde med dem hvor I snakker om en fælles plan for ham?

Anmeld Citér

24. juni 2015

Abracadabra

Hvad med at afvente mødet, måske får I nogle anbefalinger mhp hans videre trivsel. Der virker lidt forhastet at flytte ham inden. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Pikku Myy

MyLove E skriver:

De har haft svært ved det, men der sagde jeg højt og tydeligt at de SKAL fortælle mig noget, for ellers digter jeg selv. 

Vi har lige haft en times samtale med lederne. Jeg er stadig forvirret for hun prøve bare trække i land og give kommunen skylden for at der ikke er blevet møde. 

Min mand er MEGET med på banen. Jeg er i tvivl om han skal flyttes og min mands tvivl er meget lille. 

Jeg vil bare gerne give dem en chance mere, for at vise de vil samarbejde. Og han mener at det bedste tidspunkt er efter sommerferien og det er det måske også, men vi har ferie om 4 uger... 

Jeg er så splittet 

Der er noget jeg ikke helt forstår. Det tog to måneder at få den første tid. D. 24/5 aflyser i den, og nu, en måned efter, får I en ny (hvilket er hurtigt i forhold til første gang). Det er selvfølgelig noget rigtig skidt at den først er om 2 måneder, men jeg tænker at det skyldes sommerferien. Umiddelbart lyder det som en realistisk sagsbehandlingstid fra kommunen. Hvorfor mener du at det er børnehavens skyld? Lederen siger det er kommunens skyld. Hvorfor tror du ikke på hende? Er du sikker på du ikke digter, som du selv kalder det?

Anmeld Citér

24. juni 2015

lineog4

Først det virker aom din basale tillid til børnehaven er væk, og den skal I enten i samarbejde arbejde med at genfinde, eller også er en flytning (ikke hu Hej vilde dyr, men en velovervejet flytning) det bedste. For I skal kunne samarbejde især hvis de skal ind og støtte på et område som ikke er helt ligetil.

må dog lige kommentere på sagsgangen i kommunen - jeg har aldrig oplever det går hurtigere end det du fortæller om med mindre det var akut. Og set med mor briller forstår jeg gidt du oplever det er akut, men set med kommune briller så er det ikke akut. I er endda midt i ferietiden hvilket ikke hjælper hurtigheden 

så den eneste grund til ud fra det du har beskrevet jeg ville flytte min søn, er manglen på tillid og ikke noget konkret børnehaven har gjort forkert

Anmeld Citér

24. juni 2015

MyLove E

Pikku Myy skriver:

Der er noget jeg ikke helt forstår. Det tog to måneder at få den første tid. D. 24/5 aflyser i den, og nu, en måned efter, får I en ny (hvilket er hurtigt i forhold til første gang). Det er selvfølgelig noget rigtig skidt at den først er om 2 måneder, men jeg tænker at det skyldes sommerferien. Umiddelbart lyder det som en realistisk sagsbehandlingstid fra kommunen. Hvorfor mener du at det er børnehavens skyld? Lederen siger det er kommunens skyld. Hvorfor tror du ikke på hende? Er du sikker på du ikke digter, som du selv kalder det?

Det er har taget en mdr er ikke vente tiden. Men den tid der har taget lederen at tage sig sammen til at få fat på en ny tid. Havde hun gjort det i den uge vi aflyste som vi spurgte efter var vi ikke kommet i ferien..

Det er ikke selve sagensbehandlings tiden jeg brokker mig over. Men den tid hun tager fra underberetningen til den er kommet frem. Hun burde ha sendt den for 2,5 mdr siden men kommunen har først modtaget den for 1.5 siden. 

Så jeg har mistet tilliden til hende..

Anmeld Citér

24. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg bliver nødt til, at få noget afklaret.

Grunden til jeres søns mistrivsel, er pga jeres hårde liv (skrev du vist selv), og ikke decideret børnehaven korrekt?

Hvis det er korrekt forstået, så er mit umiddelbare bud at det ikke vil hjælpe at flytte ham, for hans mistrivsel ligger jo ikke i børnehaven.

Jeg kan godt forstå, det er svært hvis I ikke føler at samarbejdet er optimalt, men jeg syntes det ville være synd at flytte ham fra den stabilitet som børnehaven nok er.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.