budget og madopskrifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

debbie19

Lomm skriver:

Synes der er kommet rigtig mange gode forslag, jeg ville nok passe på med frikadeller uden æg (tænker de falder fra hinanden), men til boller i karry ville det være ok da de koges i saucen. Du kan evt bruge lidt af farsen til kødboller kogt nede i tomat saucen, det giver god smag.

Dog undrer jeg mig lidt over at du gerne vil modtage penge, men ikke mad - personen der skriver er jo netop villig til at køre, og 30km er da ingenting.

jeg har aldrig æg i mine frikadeller og de falder ikke fra hinanden

så det kan sagtens lade sig gøre  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

debbie19

Jeg ved ikke om det er forslået 

men Kartoffelmos og bacon er også en billig ret.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

Jeg ved ikke om det er forslået 

men Kartoffelmos og bacon er også en billig ret.

Tak for rådet :-)

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Skriv en besked med din adresse, så ser jeg lige hvordan det kommer til at passe sammen. Har du lidt plads i fryseren?

Jeg behøver ikke at se hvem du er, jeg stiller gerne kassen udenfor og kører igen

Jeg har sendt en pb til dig :-)

Anmeld Citér

19. juni 2015

CLB

HVOR ER DET BARE HELT IGENNEM SMUK OG DEJLIGT AT SE ALLE DISSE MENNESKER DER STÅR KLAR TIL AT HJÆLPE EN FREMMEDE! HVOR DET DOG BARE VARMER MIT HJERTE! 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

CLB skriver:

HVOR ER DET BARE HELT IGENNEM SMUK OG DEJLIGT AT SE ALLE DISSE MENNESKER DER STÅR KLAR TIL AT HJÆLPE EN FREMMEDE! HVOR DET DOG BARE VARMER MIT HJERTE! 

Jeg er enig 

Det er helt igennem fantastisk, jeg ved slet ikke hvordan jeg skal vise min taknemmelighed, og jeg har svært ved at sætte ord på tingene 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg vil bare sige en stor tak til to fantastiske medlemmer Abrazos og Jenny4 for deres hjælp! Jeg er jer begge to rigtig taknemmelig og i skal bare vide hvor meget det betyder for mig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.