budget og madopskrifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2015

jenny4

jenny4 skriver:

Hvor bor du? Jeg kan godt undvære lidt fra skabene. Har du børn?

Ups ville egentlig have spurgt hvor mange børn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Hvor bor du? Jeg kan godt undvære lidt fra skabene. Har du børn?

Ja det har jeg. Jeg bor tæt på Aalborg..

Tak 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Ups ville egentlig have spurgt hvor mange børn?

4 børn 

Anmeld Citér

18. juni 2015

jenny4

Okay det er lige langt nok væk. Men hvis du har mobile pay og har lyst til at skrive dit mobilnr i en privatbesked så vil jeg gerne overføre lidt til dig.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Risse

Anonym skriver:

Jeg er for nylig blevet alene med mine børn. Og det har været meget hårdt ren økonomisk. Faks så hårdt at de sidste to mdr har vi levet for under 2000 fordi der er kommet den ene efter regning efter den anden. Nu står der 19kr tilbage på kontoen, og jeg får stress bare tanken om det. Jeg har fået lavet et stabilt budget fra næste mdr , min bankrådgiver ville ikke hjælpe før der kom børnepenge /:. Så fra næste mdr ser det heldigvis lyst ud. Men årh hvor er der længe til når man står i en træls situation. .Jeg har ikke rigtig mulighed for at handle mere ind - men er der nogle der kan hjælpe med at komme med nogle opskrifter som holder til flere dage af gangen med få midler, af de basale ting man som regel har i skabene ?? 

Risengrød! 

Supper (kan fryses ned så store portioner)

Og ellers er vi herhjemme generelt stor fan af at købe de der 'sidste salgsdato' kød som vi fryser. Så er det kun tilbehøret og det koster som regel ikke det store

Ellers kig siderne på facebook der hedder 'mad på SU' og lignende. Der er der mange opskrifter til billige penge og til få personer

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Okay det er lige langt nok væk. Men hvis du har mobile pay og har lyst til at skrive dit mobilnr i en privatbesked så vil jeg gerne overføre lidt til dig.

Er du sikker ?

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Risengrød! 

Supper (kan fryses ned så store portioner)

Og ellers er vi herhjemme generelt stor fan af at købe de der 'sidste salgsdato' kød som vi fryser. Så er det kun tilbehøret og det koster som regel ikke det store

Ellers kig siderne på facebook der hedder 'mad på SU' og lignende. Der er der mange opskrifter til billige penge og til få personer

Tak

Anmeld Citér

18. juni 2015

jenny4

Anonym skriver:

Er du sikker ?

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.

Ja - skriv dit nr og så overfører jeg lidt til dig.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Ja - skriv dit nr og så overfører jeg lidt til dig.

Jeg Sender en pb.

Tusind tusind tak

Anmeld Citér

18. juni 2015

IT-nørd

Anonym skriver:

Ja det har jeg. Jeg bor tæt på Aalborg..

Tak 

Jeg kan også undvære en del fra fryseren og fra skabene og jeg vil meget gerne levere det til dig. 

Jeg bor omkring Nibe og vil gerne køre, helst i morgen. 

Jeg har en stor pose kyllingebryster og nok også noget hakket kød, æbler, grøntsager, mælk, pasta, ris osv. 

Send gerne privat besked

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.