budget og madopskrifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

Flomse

Puha, 4 børn og 19 kr tilbage;-( 

Jeg vil gerne overføre lidt til dig, hvis du har mobilepay og lige sender dit nummer til mig;-)

Stort kram 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Jeg kan også undvære en del fra fryseren og fra skabene og jeg vil meget gerne levere det til dig. 

Jeg bor omkring Nibe og vil gerne køre, helst i morgen. 

Jeg har en stor pose kyllingebryster og nok også noget hakket kød, æbler, grøntsager, mælk, pasta, ris osv. 

Send gerne privat besked

Jeg var faldt i søvn - sorry..

Jeg bor ca 30 km fra Aalborg så du har et godt stykke at kører, ellers var det enormt sødt af dig og tilbyde din hjælp 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Puha, 4 børn og 19 kr tilbage;-( 

Jeg vil gerne overføre lidt til dig, hvis du har mobilepay og lige sender dit nummer til mig;-)

Stort kram 

Tak 

Jeg sender dig mit mobil nummer i en pb. Var faldt i søvn da du skrev.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Anonym skriver:

Jeg var faldt i søvn - sorry..

Jeg bor ca 30 km fra Aalborg så du har et godt stykke at kører, ellers var det enormt sødt af dig og tilbyde din hjælp 

Synes der er kommet rigtig mange gode forslag, jeg ville nok passe på med frikadeller uden æg (tænker de falder fra hinanden), men til boller i karry ville det være ok da de koges i saucen. Du kan evt bruge lidt af farsen til kødboller kogt nede i tomat saucen, det giver god smag.

Dog undrer jeg mig lidt over at du gerne vil modtage penge, men ikke mad - personen der skriver er jo netop villig til at køre, og 30km er da ingenting.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

Lomm skriver:

Synes der er kommet rigtig mange gode forslag, jeg ville nok passe på med frikadeller uden æg (tænker de falder fra hinanden), men til boller i karry ville det være ok da de koges i saucen. Du kan evt bruge lidt af farsen til kødboller kogt nede i tomat saucen, det giver god smag.

Dog undrer jeg mig lidt over at du gerne vil modtage penge, men ikke mad - personen der skriver er jo netop villig til at køre, og 30km er da ingenting.

Jeg skrev som jeg gjorde fordi jeg Sys det er stor ulejlighed af mig at hun skal kører 30 km, hver vej.

Jeg skrev længere oppe i tråden at jeg boede nær Aalborg så folk havde en ide om hvor ca og hun boede i Nibe og der er altså 30-40 km hver vej og det Sys jeg som.sagt er langt for hende at kører. Men.vis hun gerne vil det vil det naturligvis.blive taget i mod med kyshånd. 

Håber det giver mening ?

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Jeg kan også undvære en del fra fryseren og fra skabene og jeg vil meget gerne levere det til dig. 

Jeg bor omkring Nibe og vil gerne køre, helst i morgen. 

Jeg har en stor pose kyllingebryster og nok også noget hakket kød, æbler, grøntsager, mælk, pasta, ris osv. 

Send gerne privat besked

Kan se ud fra en andens kommentar at det måske lyder forkert. Jeg vil selvfølgelig rigtig gerne ta i mod din hjælp vis du vil kører det stykke der er. Men det skal du bestemt kun gøre vis du har tid og lyst 

Anmeld Citér

19. juni 2015

IT-nørd

Anonym skriver:

Kan se ud fra en andens kommentar at det måske lyder forkert. Jeg vil selvfølgelig rigtig gerne ta i mod din hjælp vis du vil kører det stykke der er. Men det skal du bestemt kun gøre vis du har tid og lyst 

Skriv en besked med din adresse, så ser jeg lige hvordan det kommer til at passe sammen. Har du lidt plads i fryseren?

Jeg behøver ikke at se hvem du er, jeg stiller gerne kassen udenfor og kører igen

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Skriv en besked med din adresse, så ser jeg lige hvordan det kommer til at passe sammen. Har du lidt plads i fryseren?

Jeg behøver ikke at se hvem du er, jeg stiller gerne kassen udenfor og kører igen

Jeg sender en pb 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Loa

Jeg vil også gerne give lidt via mobil pay hvis du har lyst til at sende dit nr.

Skal selvfølgelig nok respektere dit ønske om anonymitet og sletter din besked så snart jeg har overført.

Det må være drønhårdt at stå med så mange børn og ikke kunne give dem det man ønsker

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jeg vil også gerne give lidt via mobil pay hvis du har lyst til at sende dit nr.

Skal selvfølgelig nok respektere dit ønske om anonymitet og sletter din besked så snart jeg har overført.

Det må være drønhårdt at stå med så mange børn og ikke kunne give dem det man ønsker

Tusind mange tak 

Jeg sender en pb.

II skal bare alle vide hvor taknemmelig jeg er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.