Når det hele pludselig ramler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

Loa

Anonym skriver:

Nu har jeg haft lidt tid til at "fordøje" udfaldet af denne tråd. Jeg er helt udmattet. Føler denne dag har varet en hel måned. Men jeg er simpelthen så taknemmelig. Jeg er helt overvældet og rundt på gulvet. Imorges græd jeg, jeg var ret bange og utryg og gik sådan rundt og ledte efter en der var mere voksen end mig der kunne hjælpe, men der er kun mig, jeg er den eneste voksne nu. 

Jeg har grædt meget idag. Først af frustration, senere af glæde, lettelse og taknemmelighed. Jeg synes jeres idéer om at hjælpe hinanden er fantastisk, har tænkt på det hele dagen. 

Har hele dagen tænkt på hvad jeg kunne gøre. Hvordan kan jeg vise jer hvor taknemmelig jeg i virkeligheden er? Hvor stor pris jeg sætter på jeres hjælp? For fakta er at ingen af dem jeg gik og regnede med ville hjælpe, men vildt fremmede kvinder, faldt nærmest over hinanden for at tilbyde hjælp.

Jeg er ked af folk mere og mere har den følelse af at hele vores samfund er egoistisk, for jeg har idag fået bevist, lige foran mig, at det ikke er sandt. 

Jeg er meget glad. Jeg er meget taknemmelig.

Tusind tak! 

Ps. Jeg er også mæt - vi fik pasta og kødsovs, BEGGE TO! Og der er nok til imorgen, så der skal jeg også have mad  TAK!!!!

Dejlig update

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Nu har jeg haft lidt tid til at "fordøje" udfaldet af denne tråd. Jeg er helt udmattet. Føler denne dag har varet en hel måned. Men jeg er simpelthen så taknemmelig. Jeg er helt overvældet og rundt på gulvet. Imorges græd jeg, jeg var ret bange og utryg og gik sådan rundt og ledte efter en der var mere voksen end mig der kunne hjælpe, men der er kun mig, jeg er den eneste voksne nu. 

Jeg har grædt meget idag. Først af frustration, senere af glæde, lettelse og taknemmelighed. Jeg synes jeres idéer om at hjælpe hinanden er fantastisk, har tænkt på det hele dagen. 

Har hele dagen tænkt på hvad jeg kunne gøre. Hvordan kan jeg vise jer hvor taknemmelig jeg i virkeligheden er? Hvor stor pris jeg sætter på jeres hjælp? For fakta er at ingen af dem jeg gik og regnede med ville hjælpe, men vildt fremmede kvinder, faldt nærmest over hinanden for at tilbyde hjælp.

Jeg er ked af folk mere og mere har den følelse af at hele vores samfund er egoistisk, for jeg har idag fået bevist, lige foran mig, at det ikke er sandt. 

Jeg er meget glad. Jeg er meget taknemmelig.

Tusind tak! 

Ps. Jeg er også mæt - vi fik pasta og kødsovs, BEGGE TO! Og der er nok til imorgen, så der skal jeg også have mad  TAK!!!!

Jeg vil meget meget gerne have lov til at sende dig et beløb. Det er så fint at du er anonym, skriv dit nummer, hvis du har mobile pay eller dit konto nr - så overfører jeg, så du har lidt til hvis det skulle ramle igen. Jeg håber, du giver lyd... 

Anmeld Citér

19. juni 2015

chas12

Jeg kommer muligvis forbi dit område i dag og hvis du kunne tænke dig noget, evt lidt lækkert til i aften eller noget mere mad kommer jeg gerne forbi med noget!��

Sådan der skal det da ikle være! Man skal da have mad hver dag!

Anmeld Citér

19. juni 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Jeg er virkelig ked at du er havnet i denne situation ... 

Men jeg må sige hold da op hvor er folk søde herinde ! Det ikke særlig meget hjælp fremmende hjælper hinanden Idag! Jeg er faktisk stolt over at være med på denne side når jeg ser dette ❤️  

Håber det bliver bedre for dig ts, har desværre ikk mulighed for at hjælpe selv er på SU med to børn

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg så lige dette idag og kom sådan til at tænke på alle jer der har hjulpet mig. Igen - tusind tak 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juni 2015

tarkoflen

Jeg bor desværre for langt væk til at kunne give dig en portion aftensmad, men send mig lige en pb, så ser jeg om ikke jeg kan hitte på et eller andet

kan du evt få et mindre lån ved mødrehjælpen, i banken eller kommunen, så l kan klare jer den sidste uge uden du skal undvære mad?

Anmeld Citér

24. juni 2015

Isabella_mor

Jeg er medlem af en side på facebook der hedder hjælp danmark, og der kan man både søge hjælp eller tilbyde hjælp, om det så er mad, tøj, legetøj osv. Den er forholdsvist ny men der er mange medlemmer så stor mulighed for at få hjælp også  

og ønsker man at være anonym når man søger hjælp, så kan man også det ved at skrive privat til stifteren af siden  

Anmeld Citér

24. juni 2015

tarkoflen

Jeg så lige at du har fået hjælp! Og hvor tager jeg hatten af for at du er så voksen og ansvarlig at du takker nej til yderligere donationer! Det vidner både om stort mod og en virkelig fin holdning til ikke at tage mere end man skal bruge! Du skal nok klare den og sikke en stærk mor dit barn har! Du er et fantastisk forbillede at vokse op hos, husk det

held og lykke fremover jeg håber resten af din studietid bliver noget nemmere end denne måned

Anmeld Citér

26. juni 2015

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg så lige at du har fået hjælp! Og hvor tager jeg hatten af for at du er så voksen og ansvarlig at du takker nej til yderligere donationer! Det vidner både om stort mod og en virkelig fin holdning til ikke at tage mere end man skal bruge! Du skal nok klare den og sikke en stærk mor dit barn har! Du er et fantastisk forbillede at vokse op hos, husk det

held og lykke fremover jeg håber resten af din studietid bliver noget nemmere end denne måned

Puha, tusind tak, det var virkelig søde ord at skrive. Tak!

set i bakspejlet er det ret godt jeg ikke tog imod mere, alle pengene blev ædt af renter der lige er blevet trukket, så er faktisk ret lettet over at jeg ikke "spildte" flere folks penge 

Anmeld Citér

26. juni 2015

tarkoflen

Anonym skriver:

Puha, tusind tak, det var virkelig søde ord at skrive. Tak!

set i bakspejlet er det ret godt jeg ikke tog imod mere, alle pengene blev ædt af renter der lige er blevet trukket, så er faktisk ret lettet over at jeg ikke "spildte" flere folks penge 

Hvis behovet stadig er der, så send mig dit nr, så sender jeg lidt afsted! Hvis der bliver snuppet renter så snak med banken om de kan vente til den første med at trække dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.