Når det hele pludselig ramler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.963 visninger
51 svar
224 synes godt om
18. juni 2015

Anonym trådstarter

Åh altså... Jeg vil intet andet med dette indlæg end at ynke, uden at blive nedgjort - derfor anonymiteten. 

Jeg er alene med mit barn på halvandet. Jeg klarer mig fint. Jeg er studerende og det løber rundt. Jeg har ingen forældre og få tætte venner, så jeg er afhængig af mig selv, og kun mig selv. Og det har altid fungeret!

Men denne måned er hård, ekstra regninger, uforudsete udgifter og et kæmpe nul på min konto. Jeg har aldrig stået i sådan en situation før og det er så hårdt og ygmygende. Jeg vil så gerne være den bedste mor for mit barn, og der er sørget for ham, bleer, vådeservietter, panodiler osv, han får mad hver dag, og jeg spiser hver anden/tredje dag, og på den måde løber det lige rundt. Selvom jeg er i tvivl om det går hele måneden. Jeg har skrevet rundt og "tigget" (sådan har det ihvertfald føltes) om lån hos alt og alle, det er ydmygende! Alle sagde nej. Det er endnu mere ydmygende. Har talt med bank, kommune og alle bekendte. 

Jeg ved at det hele nok skal gå, vi skal kun lige klare os til D 1, men puha, jeg er vant til at have styr på det hele, vi lever ikke som kongelige, men dét her er uudholdeligt. Har frygtelig ondt af mig selv - men det har bestemt hjulpet at få lov til at lukke det hele ud her. 

Hvis du har læst med så længe, så kryds fingre for at denne måned går hurtig og vi ikke får flere ubehagelige overraskelser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Hvis du vil kan du skrive privat til mig.  (Mit budget er 650 kr om ugen til mad tøj bleer osv. Og jeg har 3 børn hvor 2 af dem bruger bleer) 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Lisbeth1985

Hvor bor du? Hvis det er i Aarhus eller omegn,vil jeg gerne komme forbi med lidt mad til jer - i skal ikke sulte ❤️