Kan ikke finde på en overskrift:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

ivfmarie

Åh Helle, søde Helle.. . Nu flæber jeg igen lidt på jeres vegne...
Men jeg er meget lettet over "den gode stemning" i dit indlæg. Jeg kan godt mærke at du har det bedre nu hvor der er kommet en, trods alt, fornuftig og god afslutning på et par dage i helvede.

Det bliver spændende med (endnu) en lille ny i huset - men det er helt sikkert det rette valg.

Store varme medfølende knus herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Lulle25

Ej det var da en trist nyhed. Jeg kondulere og håber i finder en anden sød vovse

Anmeld

14. september 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Det gør mig virkelig ondt at høre. De dyr bliver en del af familien på godt og ondt - savner stadig min gamle hund, der døde for 4 år siden...

Jeg håber, at I finder en dejlig ny hund, som I får mange mange gode år med.
Mange tanker herfra.

Anmeld

14. september 2009

Muffinmus

Årh hvor er jeg ked af at høre den ikke gik, havde sådan håbet i var heldige....
Jeg håber i helt sikkert finder den hund der passer jer bedst, men små børn i familien ville jeg være idt påpasselig med at vælge en tilbageholden hvalp, men i finder sikkert den rigtige:-)
Tror det er den gode ting at gøre, man kommer altså nemmere videre når der kommer lidt nyt liv i hulen man kan kaste sin kærlighed på.

Anmeld

15. september 2009

Monica

Har ikke været på nettet i går, men har sådan tænkt på dig... Om han nu var kommet hjem... Sidder her med tårer i øjnene... Det gør mig ondt. Håber at I finder den helt rigtige lille vovse...

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.