Kan ikke finde på en overskrift:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Helle30

Kære søde piger.

I skal have mange tak for jeres trøstende ord og krydsede fingre.
Jeg er så ked af at fortælle, at jeg lige har haft besøg af to mænd fra Bane-Danmark. De kom med Nixon og hans halsbånd.
Han er blevet kørt ned af toget - og han er helt sikkert død.

Jeg er så ked af det, og samtidig er jeg lettet. Nu har vi vished for, hvad der er sket ham.

Niels og jeg har aftalt, at vi begraver ham i vores lille skov hér til aften. Og så har jeg lovet, at jeg vil kigge lidt rundt på nettet i dag efter en ny hund. af samme slags. Alle de kloge siger jo, det bare er så vigtigt at finde sig en ny hund, når den gamle er gået bort.

Ja, - ved ikke hvad jeg ellers skal sige. Føler mig meget tom lige nu. men nu ved I det så.

Ivf! Har du meget styr på F1 opdrættere?

- Helle - så ked lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Plysbjørnen

Puha, jeg føler meget med dig lige nu, det må være rigtigt hårdt, også selv om du har fået vished for hvad der sket med jeres Nixon.

Stort kram Betina

Anmeld

14. september 2009

Joan ( Smallie )

Åhhh Helle det er jeg bare så ked af at høre. stor til dig og familien.
Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive men kan kun alt for godt sætte mig ind i hvordan i må have det.

Joan

Anmeld

14. september 2009

Astrid P

Kære Helle.
Min dybeste medfølelse... Det må være forfærdeligt!
Jeg sender mine varmeste tanker og håber I finder en anden dejlig hundeven.

KH Astrid

Anmeld

14. september 2009

Marco2

Åhh nej Helle.

Loggede på i håbet om at læse at der lå en flov Nixon på trappen....

Det er jeg bare sååå ked af at høre. Sidder her på kontoret og er rigtig ked. Han var en rigtig god vuffer. 

Føler så meget med dig nu. Jo, I har fået vished, men der er jo alligevel et meget stort tomrum der nu skal udfyldes. Jeg håber I finder en dejlig ny hund.

Ved ikke hvad jeg skal sige.

Stort trøstende knus og tanker herfra.

Anmeld

14. september 2009

ivfmarie

uhhh Helle... Jeg har helt kvalme nu... Det gør ondt dybt dybt ind i mit hjerte!
Aldeles uretfærdigt at det skulle overgå en så skøn og dejlig hund som Nixon, der havde mange gode år tilbage!
Som du selv siger, så er det dog en lettelse at vide hvad der er sket...

Jeg ved det er hårdt, men jeg tror også at vejen ud af sorgen er at beslutte jer for at snakaffe en ny hund - når bare alle er enige om at det er en NY hund, og ikke en erstatning for Nixon - for så kommer I aldrig til at elske den nye hund "rigtigt"!

Jeg kan ikke rigtig hjælpe med opdrættere - kan selvfølgelig anbefale vores egen opdrætter: Kennel Michno i Støvring, men ellers kender jeg ikke rigtig så mange.

Du kunne evt kigge på Dansk Retrieverklubs hjemmeside, der findes en såkaldt hvalpeliste, hvor landets opdrættere gør opmærksom på sig selv når der er hvalpe til salg...

Åhhh... endnu engang, hvor føler jeg med jer!!

Kram og cyber-trøst fra Marie 

Anmeld

14. september 2009

Kaufie

Det gør mig ondt. Om end det er rart med vished, så er det et hårdt slag at miste en kær ven og familiemedlem. God beslutning om at få Nixon begravet hjemme, hvor han hører til.

Alt det bedste

Anmeld

14. september 2009

Mie A

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive - Det gør mig virkelig ondt at du har mistet Nixon.
Stort kram herfra.

Anmeld

14. september 2009

Sweet1978

uden ord men knus

Anmeld

14. september 2009

Louise mortil4

det gør mig virkelig ondt helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.