Århh, tak allesammen. I er bare så søde, når det gælder.
Min far kom dumpende i formiddag of ville da gerne lige kigge efter ungerne, mens vi... Ja - det helt vilde er, at Niels har fundet en opdrætter på en sidevej til vores. De har 2 tæver og en han, og kuldet er 13 uger = klar til salg.
Så min søde far kommer og er sammen med pigerne, og så tager vi ud og kigger på ny hund i eftgermiddag
Jeg har det bare stadig somom, der er noget, jeg skal have afsluttet.
Nixon har boet hér siden 2 år for min ankomst. - Altså har han været Niels´' barn/hund et par år før min entré. Han er/var 9 år gammel, og det er da alligevel et stykke tid at have til at lære nogen (en hund) at kende. Nu har jeg talt med manden flere gange i dag, og vi er enige om, at det bedste råd er at se at få fat i en ny hund. ´Jeg er selv helt afklaret - men hvad hvis han ikke er? Hvad hvis han er meget ked af det og opfører sig som en mand??
Ihh. og hvor er jeg træt af at sidde hér og vente... Vil bare gerne have det overstået begravelsen) og få hold om en lille ny hund. Samtidigt synes jeg, det virker så brutalt og koldt at suse ud efter en ny hund - men når nu, det er det de alle anbefaler?
Jeg har købt blomster for 500 kr. og dem går jeg ud og binder til buket nu.
- Endnu en gang: Tak for alle jeres søde ord og tanker.
Knus fra Helle
Anmeld