Kan ikke finde på en overskrift:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

linemus

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne, Helle   Det må være så hårdt. Håber en ny lille vuffer kan hjælpe, selvom den jo ikke vil erstatte.

Stort knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

heaven

nå...... for hulan også, helle!!!! det gør mig SÅ ondt for jer, sidder her med tårer og en klump i halsen.... hvor skrækkeligt, men nu ved i besked.... øv. Ved ikke hvad jeg ellers skal skrive, du ved hvor meget jeg har tænkt på jer. Håbede sådan på godt nyt, men sådan skulle det ikke være.......

Jannie - SÅ ked på jeres vegne

Anmeld

14. september 2009

birgittemarie

Åååh nej, kæreste Helle. Hvor er det bare trist for jer.

I det mindste må det være gået så hamrende hurtigt, at han ikke har lagt mærke til noget og er død i en jubelrus på farten. Det trøstede jeg mig i hvert fald med, da min lille hund blev kørt ned for mange år siden.

Jeg håber virkelig, I får en dejlig ny lille hvalp hurtigt. Selvom den på ingen måde kan erstatte gode gamle Nixon, minder det i hvert fald én om at livet er en cyklus.

Hvil i fred hundemand og jeg håber, I får en omstændighederne taget i betragtning og hvis det er muligt god begravelse i aften.

Knus fra Birgitte

Anmeld

14. september 2009

Helle30

Århh, tak allesammen. I er bare så søde, når det gælder.
Min far kom dumpende i formiddag of ville da gerne lige kigge efter ungerne, mens vi... Ja - det helt vilde er, at Niels har fundet en opdrætter på en sidevej til vores. De har 2 tæver og en han, og kuldet er 13 uger = klar til salg.
Så min søde far kommer og er sammen med pigerne, og så tager vi ud og kigger på ny hund i eftgermiddag
Jeg har det bare stadig somom, der er noget, jeg skal have afsluttet.
Nixon har boet hér siden 2 år for min ankomst. - Altså har han været Niels´' barn/hund et par år før min entré. Han er/var 9 år gammel, og det er da alligevel et stykke tid at have til at lære nogen (en hund) at kende. Nu har jeg talt med manden flere gange i dag, og vi er enige om, at det bedste råd er at se at få fat i en ny hund. ´Jeg er selv helt afklaret - men hvad hvis han ikke er? Hvad hvis han er meget ked af det og opfører sig som en mand??
 Ihh. og hvor er jeg træt af at sidde hér og vente... Vil bare gerne have det overstået begravelsen) og få hold om en lille ny hund. Samtidigt synes jeg, det virker så brutalt og koldt at suse ud efter en ny hund - men når nu, det er det de alle anbefaler?
Jeg har købt blomster for 500 kr. og dem går jeg ud og binder til buket nu.
- Endnu en gang: Tak for alle jeres søde ord og tanker.

Knus fra Helle

Anmeld

14. september 2009

Ny mor

Åh, nej, nej, nej, Helle, det gør mig så ondt........havde sådan håbet på det bedste til det sidste.........det er rædsomt at miste en elsket hund :-(((

Hvor godt i har et sted at begrave ham. Jeg har selv en elsket hund i haven......hun får lys og buket til fødselsdag og jul.....

Mange trøstekram og gode tanker jer og til Nixon i hundehimlen 

Birgitte

Anmeld

14. september 2009

Susan1978

Ei Helle, for hulan........ Men du vidste det.. du har hele tiden sagt til mig at noget ikke var rigtigt. og DESVÆRRE fik du ret..  øv øv øv   Er meget ked af det på jeres vegne.. åh ha.

håber i får lagt ham fint i jorden og får taget rigtigt afsked med ham -  også manden din.  De har det jo med at være så seje.. men er det jo overhovedet ikke.  og hvor blir det fint med alle de blomster..

altså  hvis det var jeg ikke sad  hernede på det åbne kontor, så havde jeg tudet.. men må hellere tage mig sammen.

tror der skal ryges en smøg nu.

Helle du får det  største cyberknus nu og et endnu større næste gang vi ses.

Anmeld

14. september 2009

Rasmine

Årh nej Helle!
Tænker på dig, og føler med dig!

Anmeld

14. september 2009

Siber

åh nej søde Helle......................

Rigtig mange knus og tanker fra Siber

Anmeld

14. september 2009

Helle30

Tusind tak tøser. Det kan godt være, det lyder mærkeligt - men jeg har det faktisk bedre end jeg har haft det i de sidste 2 døgn.
Jeg fik min far herud for at være sammen med pigerne, mens Niels og jeg lagde Nixon i et MEGET dybt hul bagerst i skoven. Jeg havde bundet en buket at en masse blomster fra vores havecenter, hvor han tit har været med, når jeg har været i forårs-amok-humør. Vi skyndte os at dække graven med jord, og så stod vi lidt og holdt om hinanden. Jeg er helt overvældet over, at min søde mand indeholder den slags følelser - men f... det var hårdt at se ham så ked.
Vi er nu enige om, at det er den bedste udgang på sagen. - At det havde været meget værre ikke at vide noget. - Og hvor har jeg stadig ondt af de to DSB-arbejdsprøvninger, der skulle stå hér på gårdspladsen og overbringe den medd. (og en halv hund i en sæk) til en timeløn af hvad... 115 kr. måske. Begge de store mænd græd mere end mig.

Vi har i eftermiddag været ude og hilse på en sød lille Labra - formel 1. Han er 13 uger gammel og har stamtavle og det hele. Dog var han en smule tilbageholdende, og er desuden den sidste tilbage i hans kuld. Vi vil lige undersøge andre muligheder, men vi er så indstillede på at få sorte poter på gården igen så hurtigt som muligt.

- Helle - knuser til jer alle

Anmeld

14. september 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Tusind tak tøser. Det kan godt være, det lyder mærkeligt - men jeg har det faktisk bedre end jeg har haft det i de sidste 2 døgn.
Jeg fik min far herud for at være sammen med pigerne, mens Niels og jeg lagde Nixon i et MEGET dybt hul bagerst i skoven. Jeg havde bundet en buket at en masse blomster fra vores havecenter, hvor han tit har været med, når jeg har været i forårs-amok-humør. Vi skyndte os at dække graven med jord, og så stod vi lidt og holdt om hinanden. Jeg er helt overvældet over, at min søde mand indeholder den slags følelser - men f... det var hårdt at se ham så ked.
Vi er nu enige om, at det er den bedste udgang på sagen. - At det havde været meget værre ikke at vide noget. - Og hvor har jeg stadig ondt af de to DSB-arbejdsprøvninger, der skulle stå hér på gårdspladsen og overbringe den medd. (og en halv hund i en sæk) til en timeløn af hvad... 115 kr. måske. Begge de store mænd græd mere end mig.

Vi har i eftermiddag været ude og hilse på en sød lille Labra - formel 1. Han er 13 uger gammel og har stamtavle og det hele. Dog var han en smule tilbageholdende, og er desuden den sidste tilbage i hans kuld. Vi vil lige undersøge andre muligheder, men vi er så indstillede på at få sorte poter på gården igen så hurtigt som muligt.

- Helle - knuser til jer alle

Nårh...
Sådan en bette sort én kan da ikke hedde andet end Obama!

Helle: dejligt I fik vished om hvad der er sket.
Jeg synes det er godt for Jer at I har bestemt Jer for en lille ny.

Ved ikke hvad jeg skal sige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.