Yurie skriver:
Min ældste storebror blev 40(13/6), ham havde jeg desværre ikke et tæt forhold til(men det var fordi vores mor døde) ind til hendes død, havdé vi et godt forhold, den beskyttende bror.
Min næste bror bliver 40 i år, og ja har et fint forhold til ham, han har altid været der for mig da jeg var barn og teenager, passede på mig og min søster, vi kunne altid ringe til dem, og så kom de. Super dejligt.
Min yngste bror bliver 37år og er nok den jeg har det tætteste forhold til af mine brødre(på grund af familieproblemer), og han har ligesom min næste ældste altid været der for os, passede på os. Vi har hjulpet hinanden og jeg elsker at have brødre der er noget ældre end mig, selvom at jeg ikke rigtig har boet sammen med dem.
Men jeg ved at de er der(to levende og en skytsengel)
Jeg bliver selv 29, så der er 8år mellem den yngste og mig, og så har vi vores efternøler på 22(min søster) så har haft en stor familie til at passe på hende.
Min søster er den jeg har det bedste forhold til, selvom at der er 6½år imellem os... Vi kan altid snakke sammen, er der for hinanden, støtter og hjælper hinanden.
Jeg er en smule efternøler, men min søster er nok mere.
det lyder godt at i har et tæt forhold selvom der er en del alders mæssigt forskel på jer 
det er lige sådan jeg ville ønske at det ville blive så den yngste ikke skulle blive alene
har den ældste en anden far siden jeres forhold blev dårligere efter jeres mor gik bort?? for det er i sådan en situation man burde holde sammen