opsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Det her kommer til at lyde hårdt men det lyder som om du har nogle drømme lige nu som ikke kan lade sig gøre. Hvis børnepengene indgår er det jo svært. 

Har I fået gennemgået jeres budget med jeres bank for nylig?

hvordan gennemgået det?? hun kigger på det hvis der kommet noget nyt til eller vi tager noget fra eller hvis vi høre om der er overskud på buget ellers ikke, vi har kun haft den i omkring 1 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

hvordan gennemgået det?? hun kigger på det hvis der kommet noget nyt til eller vi tager noget fra eller hvis vi høre om der er overskud på buget ellers ikke, vi har kun haft den i omkring 1 år

Simpelthen gennemgår punkterne hvor man kan sparer.

internet, tv osv. selvom vi også kun har haft vores i et par år er det allerede ændret flere gange. Og der skulle sjældent komme nyt til ellers er det jo ikke godt noj

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Simpelthen gennemgår punkterne hvor man kan sparer.

internet, tv osv. selvom vi også kun har haft vores i et par år er det allerede ændret flere gange. Og der skulle sjældent komme nyt til ellers er det jo ikke godt noj

nej det må jeg prøve at kontakte banken omkring jeg ved vi kan spare ca180 ved at flytte den ene tlf som vi har tænkt os, og jeg har også overvejet om vi kan spare på forsikringerne men manden vil helst ikke flytte dem da han har haft det hele sit liv 

det er hele ikke fordi der disideret kommer mere til men feks have vi glemt hunde forsikringen som blev trukket over en anden konto som vi så flyttet til buget (men er dog opsagt igen da vi ikke har hun mere)

og så opgørelse på vand som var steget og nu kommer der også snart varme regnskab

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

hvor mange er i og hæver i så slet ikke på opsparingen før i skal købe tøj osv?? og hvad hvis børnene skal have en lille ting?

Vi er mor,far og baby næsten 4 mdr delvis på mme men vi hæver kun fra opsparing hvis vi skal købe større og dyre ting og pt med tøj og ting er h#n ikke så krævendene 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi er mor,far og baby næsten 4 mdr delvis på mme men vi hæver kun fra opsparing hvis vi skal købe større og dyre ting og pt med tøj og ting er h#n ikke så krævendene 

nej det kan jeg godt se  så er jeres rådigheds beløb også lidt større end vores vi er 4  2 voksne og 2 halv storer børn

Anmeld Citér

2. juni 2015

Sprit25

Må man spørge hvad jeres rådighedsbeløb er 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Må man spørge hvad jeres rådighedsbeløb er 

igennem snit er det ca 7000 nå alle udgifter er betalt til mad, tøj, opsparing og alt andet 

min man betaler 5400 hver 2 uge og jeg betaler 2550 kr  1 gang om mdr også kommer børnene pengene ind på buget det er ca 15000 igennemsnit der gå ind på buget om mdr 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

igennem snit er det ca 7000 nå alle udgifter er betalt til mad, tøj, opsparing og alt andet 

min man betaler 5400 hver 2 uge og jeg betaler 2550 kr  1 gang om mdr også kommer børnene pengene ind på buget det er ca 15000 igennemsnit der gå ind på buget om mdr 

Det forstår jeg ikke. 

Så når alt er betalt har i 7000 eller 15000?

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Det forstår jeg ikke. 

Så når alt er betalt har i 7000 eller 15000?

nå alt er betalt har vi ca 7000 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

nå alt er betalt har vi ca 7000 

Det er mange penge synes jeg. Hvis det kun er til pjat? Eller skal der så mad oveni eller

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.