opsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2015

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Altså jeg gjorde det bare dengang.. Og manden takker mig idag.. For nu kan vi snart komme igang med vores kæmpe ombygning.. 

ok ja det kunne være jeg bare skulle springe ud i det. 

jeg er bare lidt nervøs for om det vil gå for vi sidder jo stræmt i det med rådigheds beløb forstået på den måde at vi jo ikke bare kan gå ud og købe is eller en lille ting til børnene i ny og næ men hvis vi skal kunne spare op er der jo alligevel ikke råd til så meget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

vi har en kassekredit som jeg vil sætte penge ind på først og normalt har jeg selv overflyttet et beløb og da jeg så ved hvad der stå så er det også fristende at hæve fra.

Men jeg vil prøve at lave en automatisk overførsel også lade Være med at holde øje med den konto

Du kan lave en opsparings konto som er låst et vidst antal måneder/år  

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Du kan lave en opsparings konto som er låst et vidst antal måneder/år  

ved du hvad det koster nå den skal ophæves feks hvis den køre ind til jul??? og er det lige meget hvad der bliver sat ind på den???

Anmeld Citér

1. juni 2015

Sprit25

Det lyder ikke som I har verdens største rådighedsbeløb. Også synes jeg faktisk en opsparing er en rigtig dårlig ide. Vi har f.eks ikke pt råd til en opsparing da livet ellers ville blive for hårdt. 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mullesmith

Anonym skriver:

Jo jeg må med et lille beløb i starten også prøve at holde fast i at de ikke skal bruges

Jeg kender godt føleslen af at de penge man har skal bruges, er heller ikke selv god til at styre det. ��

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Det lyder ikke som I har verdens største rådighedsbeløb. Også synes jeg faktisk en opsparing er en rigtig dårlig ide. Vi har f.eks ikke pt råd til en opsparing da livet ellers ville blive for hårdt. 

ja det bliver også hård da der så ikke vil være så meget råd i det daglige til noget ekstra.

men hvad gør i nå i skal købe tøj til børnene og fødselsdag/julegaver?

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Jeg kender godt føleslen af at de penge man har skal bruges, er heller ikke selv god til at styre det. ��

det er rat at vide man ikke er den eneste, for det virker nogen gange sådan, da mange har en stor opsparing til ekstra udgifter, rejser osv

Anmeld Citér

1. juni 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

ved du hvad det koster nå den skal ophæves feks hvis den køre ind til jul??? og er det lige meget hvad der bliver sat ind på den???

Der findes forskellige slags, ellers ned banken låse jeres opsparingskonto i x antal måneder, måske vil de gøre det gratis

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mullesmith

Anonym skriver:

det er rat at vide man ikke er den eneste, for det virker nogen gange sådan, da mange har en stor opsparing til ekstra udgifter, rejser osv

Jeg har ikke, har 8000kr på min opsparing, 5000kr af dem er feriepenge jeg lige har fået og resten er fra børnepenge som vi fik her i april  har betalt vores sommerhus i Sverige (4500kr) og færge(2000kr) ud af børnepengene fra januar. 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

ja det bliver også hård da der så ikke vil være så meget råd i det daglige til noget ekstra.

men hvad gør i nå i skal købe tøj til børnene og fødselsdag/julegaver?

Vi er velsignet med en bankrådgiver der er ganske enkelt guld! 

Ej min kæreste har får feriepenge udbetalt og samtidig går børnepengene ind på en opsparing. 

Samtidig har vi frimåneder på vores lån hvilket frigiver knap 3000. 

ang gaver jamen så køber vi bare ikke dyre gaver og julegaver jamen der skærer vi hvert år i hvem vi giver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.