nogle som vil med på (at tabe sig) vognen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det lyder skønt

Hvilken form for motion laver du? 

Træner du hjemme eller i motionscenter?

Jeg bruger det der bikini body mommy fra youtube og noget andet fra youtube som kun fukusere på at stramme maven op, men kan ikk lige huske hvad det lige hedder. 

Og går ikk til motionscenter da jeg har en 10 måneders datter. Min mand forslod ellers jeg kunne tag afsted en time hver dag hvis det er også kunne han tag sig af vores datter. Men selvom han er så god så kan jeg ikk få mig selv til at gå fra hende

hvad med dig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

EnGodMor

Love Angel skriver:

Jeg bruger det der bikini body mommy fra youtube og noget andet fra youtube som kun fukusere på at stramme maven op, men kan ikk lige huske hvad det lige hedder. 

Og går ikk til motionscenter da jeg har en 10 måneders datter. Min mand forslod ellers jeg kunne tag afsted en time hver dag hvis det er også kunne han tag sig af vores datter. Men selvom han er så god så kan jeg ikk få mig selv til at gå fra hende

hvad med dig?

Når ja, det var da en god idé, med you tube 

Jeg træner hjemme, syntes det er lige så   godt, som at træne ude. 

Jeg laver lidt blandet, det er fx lange gå ture i høj fart, løbe, mavebøjninger, motions hula hop ring osv

Anmeld Citér

8. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
EnGodMor skriver:

Når ja, det var da en god idé, med you tube 

Jeg træner hjemme, syntes det er lige så   godt, som at træne ude. 

Jeg laver lidt blandet, det er fx lange gå ture i høj fart, løbe, mavebøjninger, motions hula hop ring osv

Hold da op godt gået 

og ja ikk? 

Jeg svedte ligeså meget som den gang jeg tog til motionscenter men her hjemme idag var det på kortere tid kan du tro

Anmeld Citér

9. juni 2015

alenemor42

Jeg er også gået i gang, vil gerne tabe 15 kg. Ca.... jeg har for 4 år siden tabt mig 48 kg og tog heldigvis kun 7 kg på i denne graviditet. ... De er røget igen, men hen over årene er der røget ca. 12 kg på igen.... og jeg vil have dem væk!!!

Jeg trives bedst med Lchf kost... jeg skal holde mig helt fra brød, pasta osv. Det tager jeg bare på af så hurtigt.

Jeg har en kæmpe flabber mave efter vægt tab og graviditeter. .... nu skal den væk!

Anmeld Citér

9. juni 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Jeg vil gerne være med  

Jeg er begyndt at træne igen, og spise sundt  men synes nogen gange det er svært st finde ideer til sund mad

Anmeld Citér

9. juni 2015

Mette25

Hej piger. Jeg vil også gerne tabe mig. De sidste kg er altid de sværeste. Har tabt mig 48 kg mangler 5 endnu.

Anmeld Citér

9. juni 2015

Mette25

lineog4 skriver:

Den er hemmelig så ved ikke om man kan søge på den. Men den hedder "før rund nu sund"

Må jeg være med i gruppen? ��

Anmeld Citér

9. juni 2015

lineog4

Mette25 skriver:

Må jeg være med i gruppen? ��

Ja du kan bare ansøge mig på facebook så kan tilføje dig. Jeg hedder Line Bedin

Anmeld Citér

9. juni 2015

Mette25

lineog4 skriver:

Ja du kan bare ansøge mig på facebook så kan tilføje dig. Jeg hedder Line Bedin

Tak det gør jeg

Anmeld Citér

9. juni 2015

EnGodMor

Jeg syntes det er fedt, at så mange vil tabe sig, og vi kan støtte hinanden

Jeg ændrer ikke min kost som sådan, da jeg har mand og børn, som ikke skal tabe sig. 

Jeg skal bare lærer at spise mindre portioner og ikke fylde i hoved konstant.

jeg gider ikke slik, kage sodavand osv. 

Mit problem er mad, jeg spiser som to fuldvoksne mænd

Og så skal jeg have pulsen noget mere op. 

Min morgenmad bestod af havergryn med mini mælk og vand at drikke. 

Og så har jeg blandet frugt eller grønt  mellem måltiderne, specielt gulerødder spiser jeg meget af, eller blomkål. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.