Love Angel skriver:
Godt gået de damer
jeg er så meget med og klar til at tabe mig og ikk mindst stramme op
tænkte på går i efter at tælle kalorier og har i bestemt stram op program?
Jeg selv taget mig sammen til at starte idag
men ved ikk LIGENU har jeg planen om at veje mig og maden spiser jeg bare ligesom min mand vores lille pige spiser og ellers få masser grønt til dagelig og masser af motion hver dag
har tænkt mig at lave motion med det der bikini body mommy Jeg ammer men det bare et par tår før hun bliver lagt i seng om aften men vi er alligvelet ved at stoppe amning det kom af sig selv så mener ikk der er risiko for noget skidt for hun spiser fast føde til alle måltider så glæder mig til endelig at starte op
råd eller tips vil jeg meget gerne høre hvis i vil dele ud
Selv skal jeg tabe rigtig mange kilo, så jeg har købt en profil hos madlog, hvor jeg kan indtaste det jeg spiser og drikker. Derudover kan man taste vægt og mål af kroppen.
Første gang jeg prøvede madlog, blev jeg MEGET overrasket over hvad der er af kalorier i forskellige madvare som jeg egentlig troede var ok mad, men som er propfyldt med kalorier.
Det er en kæmpe hjælp for mig, at kan taste det jeg spiser/drikker og derved se om jeg overstiger den daglige kaloriebehov, og se hvor det er jeg spiser noget med alt for mange kalorier.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig et stram op program man kunne lave herhjemme, så måske tog 15 min - nogen der kender til sådan et?
Anmeld
Citér