nogle som vil med på (at tabe sig) vognen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

MyLove E

EnGodMor skriver:

Sådan det var fandme flot, at tabe ti kilometer på halvanden måned. 

Jeg skal bare ha tabt mig, men bestemt os strammet min mave op. 

Jeg er så meget klar nu, til at skal igang

Skal vi lave en ny tråd eller skal vi bare skrive vægt her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Godt gået de damer 

jeg er så meget med og klar til at tabe mig og ikk mindst stramme op 

tænkte på går i efter at tælle kalorier og har i bestemt stram op program? 

Jeg selv taget mig sammen til at starte idag 

men ved ikk LIGENU har jeg planen om at veje mig og maden spiser jeg bare ligesom min mand vores lille pige spiser og ellers få masser grønt til dagelig og masser af motion hver dag 

har tænkt mig at lave motion med det der bikini body mommy    Jeg ammer men det bare et par tår før hun bliver lagt i seng om aften men vi er alligvelet ved at stoppe amning det kom af sig selv så mener ikk der er risiko for noget skidt for hun spiser fast føde til alle måltider så glæder mig til endelig at starte op                                                                    råd eller tips vil jeg meget gerne høre hvis i vil dele ud

Anmeld Citér

8. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Love Angel skriver:

Godt gået de damer 

men ved ikk LIGENU har jeg planen om at veje mig og maden spiser jeg bare ligesom min mand vores lille pige spiser og ellers få masser grønt til dagelig og masser af motion hver dag 

har tænkt mig at lave motion med det der bikini body mommy    Jeg ammer men det bare et par tår før hun bliver lagt i seng om aften men vi er alligvelet ved at stoppe amning det kom af sig selv så mener ikk der er risiko for noget skidt for hun spiser fast føde til alle måltider så glæder mig til endelig at starte op                                                                    råd eller tips vil jeg meget gerne høre hvis i vil dele ud

Altså jeg følger LCHF (Low Carb High Fat) og taber mig med det. Og så træner jeg 1-2 gange om ugen i træningscenter hvor jeg har fået lagt et personligt program. 

Jeg dur ikke til at tælle kalorie, så er det alt for let for mig at få et tilbagefald med anoreksi. Det slipper jeg for meg LCHF og tænker nærmest ikke over at jeg er på "kur" selvom jeg taber ganske fint

Anmeld Citér

8. juni 2015

Blop2

Love Angel skriver:

Godt gået de damer 

Selv skal jeg tabe rigtig mange kilo, så jeg har købt en profil hos madlog, hvor jeg kan indtaste det jeg spiser og drikker. Derudover kan man taste vægt og mål af kroppen.

Første gang jeg prøvede madlog, blev jeg MEGET overrasket over hvad der er af kalorier i forskellige madvare som jeg egentlig troede var ok mad, men som er propfyldt med kalorier.

Det er en kæmpe hjælp for mig, at kan taste det jeg spiser/drikker og derved se om jeg overstiger den daglige kaloriebehov, og se hvor det er jeg spiser noget med alt for mange kalorier.  

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et stram op program man kunne lave herhjemme, så måske tog 15 min - nogen der kender til sådan et?

Anmeld Citér

8. juni 2015

EnGodMor

MyLove E skriver:

Skal vi lave en ny tråd eller skal vi bare skrive vægt her 

Skal vi ikke fortsætte med at skrive her i denne tråd

Jeg tør godt at starte. 

Vægt 78 kg 

Og skulle gerne ned på cirka 63 kilo igen

Anmeld Citér

8. juni 2015

Blop2

EnGodMor skriver:

Jeg tør godt at starte. 

Vægt 78 kg 

Jeg har en kampvægt på 100,2 kg

Mit første mål er 89 kg. Det vejede jeg, da jeg blev gravid med datteren, som i dag er 10 måneder gammel.

Min ønske vægt er 65-70 kg

Jeg går en sej kamp i møde, men denne gang skal det lykkes. Håber det kan motivere lidt, at man skal herinde og skrive om man har tabt sig eller ej.

Tak fordi jeg måtte være med;o)

Anmeld Citér

8. juni 2015

lineog4

Blop2 skriver:

Jeg har en kampvægt på 100,2 kg

Mit første mål er 89 kg. Det vejede jeg, da jeg blev gravid med datteren, som i dag er 10 måneder gammel.

Min ønske vægt er 65-70 kg

Jeg går en sej kamp i møde, men denne gang skal det lykkes. Håber det kan motivere lidt, at man skal herinde og skrive om man har tabt sig eller ej.

Tak fordi jeg måtte være med;o)

Du er også velkommen i vores facebook gruppe

Anmeld Citér

8. juni 2015

Blop2

lineog4 skriver:

Du er også velkommen i vores facebook gruppe

Hvad hedder den??

Så du havde skrevet til en anden, og hun kunne søge under dit navn, men jeg kunne ikke finde noget.

Vil rigtig gerne være med, jo mere opbakningen man kan få når det går både godt, men også skidt jo bedre;o)

Anmeld Citér

8. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Tak for svare de damer. 

Super nu går det løs. Sund mad og motion her kommer vi

held og lykke i søde damer

Min nuværende vægt er 59 kg. Skal nede på  min vægt før jeg bliv gravid med min lille datter som er 10 måneder nu. Der var min vægt 54 kg

men ønske vægt er 50

Anmeld Citér

8. juni 2015

MyLove E

EnGodMor skriver:

Jeg tør godt at starte. 

Vægt 78 kg 

Jeg vejer 97.3 (AV)

Jeg vil meget gerne tabe 15 kg så 82 kg og så skal jeg længerne ned men det tager vi til den tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.